crno beli pamucni dzemper

Jako sam zadovoljna kako je ispao – zapravo, ovo je prvi put da sam radila rukave 🙂
Bilo je i lagano – radila sam sve pravo, a efekat daje sareni pamuk.
Nisam bas zadovoljna oblikom dzepica, ali to je nesto sto moze i naknadno da se popravi.
Lepo mi i stoji, ali posto je velika vrucina, ne mogu bas pozirati 🙂 Ako bude nesto hladnije vreme na 3. skupu 6. septembra, neki ce moci da ga vide i uzivo 🙂
Dobro je proslo i pranje, izduzila sam malo srednji deo, a posto sam ivicu radila nesto vecim iglama, i ona se lepo izduzila. Rukavi su ostali istih dimenzija.

crno beli pamucni, gotov

Materijal: pamuk „Dalmatinka“ iz Sinja (125m/50gr)
Kolicina: oko 550gr
Mustra: bez mustre
Vreme: skoro 3 meseca
Ravelry link za moj projekat

Sad, napad na sledeci 🙂

10 thoughts on “crno beli pamucni dzemper

Ostavite odgovor

