Vlasina i Divcibare

Porodicno putovanje, bratova porodica i ja. Prvo smo rezervisali smestaj na Vlasini, raspitali se, svi rekli da je tamo prelepo, putovali skoro 5 sati, potrosili preko 20l goriva….. da bi ugledali prelepu prirodu u usponu na planinu, lepo jezero …. ali smestaj je bio na vrlo niskom nivou: 30eura na dan, za dve sobe, kupatilo i kuhinju u kojoj nedostaje jedna slavina, kao i prekidac na ringlama, svaka soba ima stepenik od 10ak cm, a u tus kabini samo sto ne propadnete, namestaj djene-djene. Ispod je prodavnica, ljudi ispijaju pivo, prekoputa minibus i krov kuce. Priznacete, mnogo je 30eura za tako nesto. Odosmo da popravimo utisak kod jezera, ali …. kud god da smo mu se priblizili, naisli smo na blato, zemlju i ostatke vatre, a jezero nije izgledalo bas bistro.
Toliko o tome. Spakovali smo se sutra ujutru, i otisli na Divcibare, na-vrat-na-nos nasavsi smestaj. Put je trajao iscrpljujuce mnogo, preko 8 sati. Put je uglavnom isti, magistrala sa 2 trake, kuce sa strane P+1, prodaja auto-delova i plastike. Pitas se je li Srbija nastala sva odjednom.

Na Divcibarama smo takodje bili prvi put, smestaj smo imali u lepoj vili Marina. Posle onakvog „smetaja“ pali smo na nos, za 5eura vise na dan, sacekao nas je osuncan prostor, mirisna frotirska posteljina, kuhinja opremljena veoma dobro, sve sa posudjem, Neskafom, priborom za pranje sudja, kupatilo uredno, peskiri …. a tek ljubazni domacini! Od srca preporucujem!

Sama visoravan je predivna, vazduh, livade, sumice, ljudi … prava divota !
Divcibare priroda

Na koju god stranu da krenete ima neka stazica. Kuce su prelepe, dvorista jos lepsa, poneko ima i bazen, a skoro svako ljuljasku za decu, ili ovako i za decu i odrasle :).
Divcibare u prolazu

Za penjanje tu je Crni Vrh.
Borovi preovladjuju, kao i paprat.
Divcibare paprat

Centar je opremljen sa svim sto vam je potrebno: opsta prodavnica, pijaca, mesara, pekara, apoteka, posta, restorani, rostilj …. cene su normalne. Cak imaju i lepu tkacku radnju, a mi smo bili u vreme neke slave, pa je prodaja bila bogatija za zemljane posude, i razne lokalne stvari.
Divcibare centar

Verujem da je i zimi lepo, posto imaju jednu staru i jednu novu zicaru i staze za skijanje, a i setnja je sigurno jednako lepa.
Divcibare nova zicara

Za decu je takodje zgodno, ima dosta zanimacija : jahanje konja, mala farma sa kozama i magaretom koju zovu zoo-vrt, a za odrasle – mozete da probate i gadjanje lukom i strelom. Postoji i vozic koji vozi u 2 pravca, a mi smo bili do Vidikovca.
Divcibare pogled sa Vidikovca

Jos smo bili i u jednom selu kod prijatelja, pa smo videli i dva velika prasca, tele, a poneko je ucestvovao i u plastenju sena :).
Divcibare jedno od sela

Dva bratanca su me posteno umorila, ali sam se nakupila slatkoce i novih saznanja o njima – drugacije je kad ih pratis 24 sata dnevno, kako spavaju, jedu, zabavljas ih, nosis, hranis…. A najsladje je sto su znali da mi se najsladje zahvale – stariji sa „Majo, ja te puno volim“, a mladji sa stalno pruzenim rukicama prema meni 🙂

14 thoughts on “Vlasina i Divcibare

      • Marica kaže:

        Ups,

        izvini za ime, bila sam ubedjena da si Margit 🙂 To je samo potvrda, onoj tvrdnji da ljudi ne citaju sva slova, nego samo par njih i od njih prave prepoznatljive reci 🙂
        No, eto naucih – bolje ikad, nego nikad 🙂

  1. lensfler kaže:

    Odmah jedno veliko BRAVO za fotke!

    Druga, ona mreža međ dva drveta mi je već omiljema lokacija za dremku 🙂

    Mnogo mi se sviđa poslednja iz ove serije. Sam teren daje neki poseban šmek celoj perspektivi. Odlično odabrano mesto za snimak!

  2. Incoknito kaže:

    35 eura je stvarno dzabalesku ali odavde ja mogu do tamo samo avionom :))fotke kao i uvijek: profesionalne. Nego oplete li sta u letu izmedju mjenjanja pelena i pravljenja kashica?

Ostavite odgovor

