dva sala

Leto je, pauza u blogovanju, ali ne i u pletenju.

„CEKAJUCI“ SAL
Zeleni pamuk, ispao je mekan, komotan, sa vise mogucnosti omotavanja.

green scarf finished, on me

Nazvala sam ga „cekajuci“, jer sam ga uvek plela kad sam nesto cekala … kompjuter da zavrsi nesto, spremna da neko pozove da sidjem ispred zgrade, i slicno. Nadam se da necu nista cekati kad ga budem nosila 🙂

green scarf finished, on me

mustra: Pleated Scarf
Ravelry: moj projekat i projekat original
materijal: Golf Lang pamuk
kolicina: 200gr

BONEYARD SHAWL
Veoma lak za rad, samo treba voditi racuna o redovnom dodavanju i svakom 12 redu kao obrnutom, da se ne bi desilo kao i meni – da sam ga zavrsila, a tek onda otkrila gresku pri pocetku….. paranje, ponovo pletenje, a onda negde na sredini pronadjem jos jednu klupko, pa time napravim i nesto veci sal 🙂

Boneyard shawl finished

Sal se pocinje sa 5 petlji, a kod mene se zavrsio sa nekih 300….. tako da potrosnja materijala rapidno raste kako sal napreduje.
Boneyard shawl finished, on me

Najlepse mi je kad se nosi ovako, ukrivo, sa brosem. A da mi je znati zasto se na slici mrstim, ne znam………. zapravo, nositi ga je bas suprotno !

mustra: Ravelry link za besplatnu mustru
Ravelry: moj projekat
materijal: GGH Capri Color (48% pamuk, 47% modal, 5% najlon)
kolicina: 300 gr

15 thoughts on “dva sala

  1. Maja Mitrović-Bjegović kaže:

    Ja sam Maja iz Novog Sada i mnogo mi se sviđa tvoj blog,a šalovi naročito.Divni naprostoPozdrav

  2. magrit kaže:

    Hvala svima ! Thanks to all !

    I ja sam uzivala pletuci ih, i noseci ih barem ovih par minuta za snimanje 🙂 Preporucujem ! ….. ali, ah, da, vi vec sve pletete….. 🙂

  3. Lorna kaže:

    Pusti šalove (znaš i sama da su savršeni, ne moram ti ja to reći)! Nego, mrštenje me muči…. zagledala si se u pod… da nije neka trun prašine?

  4. Malena05 kaže:

    Oba sala su prelepa ali moj favorit je Boneyard marama .Pitanje ali i MOLBA – Kako da je ispletem ?? Sa koliko petlji se pocinje , kada se dodaju i sl …. Unapred hvala …..

Ostavite odgovor

