sinoc…

… sam zajedno sa kolegama proslavila moj odlazak iz firme. Pripremili su super provod, osecala sam se voljeno i opusteno, a potpuno iznenadjeno sto su mi urucena i dva buketa ! Prelepi, nezni, rozo-zuto meni nepoznati cvetovi:
pink yellow and green

I bele ruze sa veselim dodacima:
white rose

Poseban trenutak je bio kad su mi urucili zajednicki poklon, sto nisam ocekivala 🙂 Secam se samo da su pljeskali rukama kao da je neka velika cirkuska tacka, dok je meni srce ubrzano lupalo i dok sam otpakivala paket na cijem je vrhu bio meda:), pa traka, pa poklopac kutije, pa neki silni papiri, pa druga kutija, i ja od silnog uzbudjenja u momentu nisam ni shvatila o cemu se radi 🙂 ! dok mi nisu objasnili da je to digitalni foto ram 🙂 🙂 I to odlican 🙂
Nisu toliko u pitanju pokloni, koliko njihova paznja i …. pa ne znam ni da objasnim. Jeste mi zao sto odlazim iz firme zbog svih njih zbog kojih je posao zabavan, gde ste mogli i da ponekad zapevate, i da se pozalite i … ma svi koji radite sa ljudima 7 godina, od kojih su neki bili sa vama i na fakultetu valjda znate o cemu govorim 🙂

Jutros sam otisla i na kej da se malo osvezim posle takve noci :)….
Poplava je jos veca nego prosle nedelje, ako se secate fotografije grafita sa zutim namrstenim likom …
the flood june 2010

A i mora da se pazi gde se staje:
snale in the way

4 thoughts on “sinoc…

  1. lensfler kaže:

    Neki ljudi na poslu steknu samo kolege, a neki i prijatelje …

    Moraću ovih dana i ja neko popodne da se sjurim do obale. Šteta bi bilo da ne nastavim onakvu seriju dok traje ovaj vodostaj.

Ostavite odgovor

