novosti

Juce sam povukla jednu odluku – dala sam otkaz
u firmi u kojoj radim vec …. pa vise od 7 godina.
Osecala sam se lose vec mesecima, odluka je izrecena i prihvacena i sad je sve mnogo bolje i jasnije.

Cak i vreme pocelo danas da se razvedrava!
layers

Sava je ponovo nadosla
Sava river bank

Nove sine za tramvaje obuhvatila je trava
new tracks

Biljke se njisu na vetru
plants at the wind

I sto kazu, Zemlja nastavlja da se okrece, pa ovako izgleda zalazak Sunca iz Blokova
sunset at Blocks

Kazu da Sunce zalazi u Zagrebu 22 min kasnije nego u Beogradu. Idemo dalje, u krug 🙂

13 thoughts on “novosti

  1. fridica kaže:

    Čestitke na velikoj odluci! Ja sam dosad uvijek završila nezadovoljna poslovima i atmosferama na njima (ljudi su uvijek kritična točka), tako da dobro poznajem osjećaj olakšanja kad konačno odlučiš da je dosta. Pa i neka je hrabra odluka, za tu hrabrost možeš biti duplo ponosna na sebe 🙂

  2. dedodoflim kaže:

    Ako je tebi dobro i meni je dobro. Vidim, još nisi prokužila ko sam. Pitanje, je l’ znaš nekoga iz Subotice ko je pre posećivao tvoj blog, ali jednog lepog dana se odlučio da sa Wordpre… ode na svoj lični sajt i bilo je malo teže i dalje pratiti šta objavljuješ… E sad, otvorio sam i ovaj blog da bih mogao pratiti one koje sam svojevremeno posećivao. Lepi pozdravi!

  3. Lorna kaže:

    Ja mislim da se iz tako hrabre i impulsivne odluke može izroditi nešto posve neočekivano i pozitivno.. možda početak vlastita posla???
    22 minute veliš? Ništa, znaš da možeš doći i provjeriti….

Ostavite odgovor

