Budimpesta, jos malo

Gde sam stala…. ah, da, jos uvek sam na Budim-brdu…. kreni jednom stazom, zatvoreno … e necu da se penjem zicarom, pa nisam ja tipican turista ! Gle, jedna od njih se zove Margit…. po ostrvu.
Uspela sam nekako da dodjem do kapije palate, ali nas vratise odatle, ne moze, zatvoreno, jer je neko dogadjanje u toku. Ajde da uhvatim sta mogu:
Budapest - Palace
Ipak, moze lepo da se pridje sa druge strane, ali sta je u toku…. neki Buda festival, za sta sam prvo, budalica, mislila da su neki Budisti u pitanju …. ali gomila ljudi, dima, i miris pecenog mesa bili su sasvim nestvarni u odnosu na velelepne objekte.
Budapest - Happening in BudaPalace
Blago razocarenje je bilo to sto na kraju svog tog penjanja i puta nema silaska ili odlaska nigde – put se zavrsava muzejem. Mora se natrag, a nogice vec bole ….
Uspela sam da se doteturam do pijace, po jagode i mleko. Kad sam usla, dah mi je stao – jesam li to na pijaci, ili na zeleznickoj stanici ?
Budapest - market
Na pijaci vam inace ne daju kese. Pametno. Mada nezgodno ako nemate neki ceger.
U povratku sam morala da sednem nekoliko puta. Sto nije bilo lose, jer sam mogla da malo odahnem, prestanem da jurim i fotografisem, i malo posmatram oko sebe. Zapravo sam shvatila kako sedim na zanimljivom mestu – vidi ti tu zgradu, pa cek, pa to je staro prizemlje, ali vidi gore ….. Dodala sam jos jednu foto da vam prikazem kakva su nova stajalista za bicikla i kante za otpatke, sa oznakama za tip smeca.
Budapest - one of the streets in Pesta
Vece smo domacica i ja provele prvo u kineskom restoranu (njami, njami), a zatim u stanu, da se malo ipak i ispricamo i druzimo. Mozete misliti moje zadovoljstvo na kraju dana, kada mi je pokazala 3 šala sto plete !

Sutradan, oblacan dan…. ali ne damo se ! Idemo u setnju. Prvo da obidjemo Szent István Baziliku (ili kako je prevode Sv. Stefana).
Budapest - St Stephen's Basilica (Szent István Bazilika)
– prelepu, koja se nazire na kraju sredjene ulice i vuce da joj se pridje.
Budapest - St Stephen's Basilica (Szent István Bazilika)
Okruzuje je lepo poplocan trg, jedna cudna moderna zgrada, a okolne ulice su skoro sredjene.
Budapest - one of the streets in Pesta

U sledecem postu – setnja duz Andrássy út 🙂

5 thoughts on “Budimpesta, jos malo

  1. dedodoflim kaže:

    Ah, Pešta i Budim… Vidim, još ne znaš gde da me staviš, ali setićeš se pre ili kasnije; ovde na severu države je hladno, i na Paliću je hladno. Pozdrav!

  2. Ana kaže:

    Magrit !! Ja ne govorim dobro srpski, hocu samo de kazem: tvoj blog je SUPER !!! Volim slike i pletenje !!! Odlican !!! Congratulations, you are excellent in knitting and a wonderful fotographer !!!!

Ostavite odgovor

