maj maj maj

Cini vam se da je proslo mesec dana od kako sam pisala blog…. 🙂
Dakle, prolece je definitivno stiglo. Kao da prvi put vidim biljke da cvetaju, toliko mi je bilo cudno posle duge zime.
Cak moram i klimu u kolima da ukljucim ovih dana.

Nisam nesto bila ni mnogo vredna, petrolej dzemperce sam skinula sa masine za pletenje i nastavila rucno.
Zasto, sigurno se pitate….. pa, kod mene u stanu nemam zasad gde da je drzim stalno u horizontalnom polozaju (u suprotnom, pletivo spada sa igala), a i nisam zadovoljna kako masina radi. Pravi greske, zaglavljuje se i sl. na svakih 10ak redova. Da ne pominjem kako rucno pletenje moze da se nosi svuda sa sobom. Tako da sam za sada batalila masinu, iako je daleko od toga da su petlje ravnomerne. Ako neko hoce da proba masinu, na raspolaganju mu je 🙂
petrolej dzemper rucna varijanta
Iako se na ovoj slici ne vidi, nisam zadovoljna kako sve ispada – pamuk „Gedifra“ trazi da se obrati paznja – nit se cesto polovi, te tako iz pletiva cesto vire rastegnuti koncici. U iskusenju sam da poparam sve, i pocnem ispocetka, sada kada znam pravila ponasanja 🙂

Juce sam zapocela Blossom haljinicu, od belog Gedifra pamuka.
Gedifra white
Uputstva su malo zbunjiva, tako da sam zapocela po njemu, a nastavila sama, gledajuci u sliku. I …. isplela vise od polovine, a onda shvatila da nije bas siroko kao sto sam mislila, da nisam dobro podelila sirinu za prednje i zadnje delove ….. E tako mi i treba. Kad nisam na vreme sela, napravila skicu, sracunala svoje mere i broj petlji i dobro razmislila.
Mada poparani materijal ima svojih kovrdzavih drazi 🙂
bela Gedifra poparana
Ovaj pamuk obavezno pokvasim kako bi se ispravio, i namotam ga ponovo kad se osusi. Po uputstvu koje sam videla u Knitting Workshop Elizabeth Zimmermann, materijal se namotava lagano, uvek preko prstiju, kako se ne bi istegnuo. Jer ako pletete sa istegnutim nitima, a onda pokvasite dzemper, one se opet skupe, i onda se skupi dzemper 🙂

Jos jedna haljinica za devojcicu je na redu, i to ce biti crvena, u cilju borbe da roza nije jedina boja za devojcice.
Tango - crveni

Kadifice napredno rastu na terasi od kako je granulo sunce, i lepo podnose podnevne vrucine.
kadifice maj

Narocito sam iznenadjena cuvarkucama – prvi put vidim da pustaju ovakve izdanke i to na sve strane.
cuvarkuce se sire
Tri izdanka sam stavila u zemlju, tri u vodu, pa da vidimo koji ce bolje da se prime.

Juce sam iz garaze donela stolicu Tripp Trapp – na kojoj sam sedela jos u osnovnoj skoli. Cak i sada, dosta je udobna i drzi telo uspravnim. Mada ce trebati vremena da naviknem guzu na tvrdu podlogu 🙂
A i sto da sedim kad je napolju ovako lepo ……

7 thoughts on “maj maj maj

  1. fridica kaže:

    Vesta izgleda krasno, predivna mi je ova tirkizna boja! Inače ja izbjegavam pamuk svom silom – previše se vidi svaka greškica, moraš biti savršena u izvedbi, a ja sam sigurno daleko od toga… 😉
    Lijepo te ponovno čitati!

  2. drenka kaže:

    i meni je predivna tirkizna boja.Slika sa Gedifra izgleda mi carobno.
    ZAljubila sam se u vestica koja planiras za crveni pamuk.Preslatka je!

  3. bensedin art kaže:

    Imam i ja taj problem da ne verujem merama već osećaju, pa se redovno zeznem. Al’ mlade smo ima vremena, naučićemo:)! A što se crvene haljinice za devojčice tiče, to je samo dobijena bitka. Roza uvek pobedjuje!

  4. Sara kaže:

    Taj tirkizni pamuk izgleda baš mekano. Ja bih se zavalila u tu sliku 😉
    Ja končice koji ispadaju iz očica pustim takve kakve jesu. Prvo psujem jedno 10 min, razmišljam hoću li parati i onda zaključim da sam prelijena, pa pustim.

  5. magrit kaže:

    Hvala svima 🙂
    Jos nista nisam uradila sa petrolej dzempericem …. videcemo ……
    I obecavam da cu vise pisati !!
    I izvinjavam se svima kojima u ovih mesec dana nisam pratila blogove !!

Ostavite odgovor

