vikend, vikend

Prolece je definitivno stiglo, dve procvetale vocke ispred zgrade, dve kese u njihovim krosnjama, vetar, promenjivo vreme, oblaci „ocu-necu“ i prve voznje biciklima ove godine.

oblaci mart 2010

Volim da uhvatim fotoaparatom to promenjivo nebo, nikad vise nece biti bas takvo, niti je ikada bilo.

3 boje plavo

Na pijacama ima gomila novog sarenog cveca, ali kako nismo mogli da se odlucimo, uzela sam …. pa, opet cuvarkuce… 🙂
cuvarkuce - grupa

A kaktusici se lepo drze, pu, pu !
kaktusic u zutom

Izgleda da ce postati ustaljeno da vikendom pisem blog. Stignem da se opustim, i zavrsim poslove i projekte. Iznebuha sam zapocela i ovu kapu i vrlo je brzo zavrsila – heklala sam je kao i one dve braon po uputstvu Threadbanger-a. Od ostataka je pamuka raznih vrsta, malo dublja i posluzice za ove vetrovite dane, ili pocetak zime. Na slici stoji na jednoj siroj tegli, tako da eto … moze da posluzi i kao poklopac za tegle 🙂
heklana braon kapa

Hiker prsluk je skoro gotov, jos da ga operem i usijem dugmice, i bice prikazan. Gotova je i jabukica na futroli za laptop ….. cekamo dnevno svetlo za slikanje, da izgleda zdravo i rumeno 🙂

I za kraj, slucajno sam na FashionTV videla i kolekciju Dolce&Gabbana za zimu 2010, i stajala otvorenih usta dok se show nije zavrsio …. taman sam pomislila ove zime kako prosto moram da napravim sebi jedan crveno-beli dzemper u norveskom stilu, i sta vidim ?? 🙂 Pa moram, zar ne….

8 thoughts on “vikend, vikend

  1. Olga kaže:

    Eh, prolece…
    Moje cvecke redovno umiru u mojoj blizini. Izgleda da bas nemam talenta da uzgajam cvece. Uspela sam jedan izdanak da odrzim par meseci, ali su mu skoro svi donji listovi poodpadali. I mesec+ dana odsustva, u kombinaciji sa zaboravnim momkom su ucinili da i taj izdanak nestane sa lica zemlje. :/

    A za D&G, pa nadam se da ces ga ipak nositi uz nesto duze pantalone nego sto su ove na reviji 😉

  2. drenka kaže:

    Nisam znala da se zove cuvarkuce, ima i ja dva vrsta od ove.slatka mi je ova kapica od Threadbanger,od kad sam je vidila prvi pot kod tebe zelim je napraviti,ali sad mi je prosla zima… mozda iduca godina
    e morash da pletesh!!ja bi! 🙂

    • magrit kaže:

      Ima vise naziva, ali ja ih ne znam :), znam od malena da se zovu cuvarkuce, jer su uglavnom rasle po krovovima.
      A sto ne bi napravila isto kapicu ovakvu od pamuka, kad je 10 stepeni, moze da se nosi, a uz ovakvo vreme, ko zna sta nas jos ceka 🙂

  3. Dejan kaže:

    Sviđa mi se druga fotka oblaka. Ima neku čudnu snagu, kao u najavi. Savet za korekciju bi bio malo nakrivljen aparat na desnu stranu, da oblaci umesti na desnu malkice cure na levu stranu.

    Na fotografiji kaktusa mi se mnogo sviđaju boje. Ne znam da li si čekala takvo svetlo, ali si ga lepo dočekala. Mala zamerka ide na pantljiku venecijanera koja „viri” iz kaktusa, a savršeno bi legla na levoj strani.

    A onakav džemperak ti je naravno pod obavezno 🙂

    • magrit kaže:

      Hvala, ako nadjem vremena, malo cu da okrenem foto. Ako ga nadjem, jer sad odmah letim sto dalje od kompjutera 🙂
      Foto kaktusa je tako neozbiljna foto, da nemam reci, prosti „point and shoot“, ali mi se posle nesto dopala, narocito zbog tih venecijanera 🙂 Nekako je i dalje neozbiljna, ali slatka 🙂
      Mislis na dzemperak, ili na body ? 🙂 Ako je drugo, potpuno je neprakticno, mada je mnogo slatko 🙂

  4. misha kaže:

    Kapa je odlična, naročito mi se sviđa kako si iskombinovala konce. Samo, volela bih da si je slikala na glavi umesto na tegli pošto ti kape super stoje pa bi kapa bolje došla do izražaja 🙂 A biljke su sjajne 🙂

    • magrit kaže:

      Znam, znam, treba sve da slikam na sebi…. a i na meni sve lepo stoji ….. 🙂 Ali prosto nemam fotografa uvek pri ruci, a sad kad za koju nedelju stigne daljinski okidac ………….
      Cuvarkuce gledam svaki dan jesu li se rasirile u saksiji 🙂

  5. Lorna kaže:

    Oblaci su mi divni… baš ovakvi, prozračni, taman da daju malo svježine sunčanom danu.
    Kapa je super, a i ideje koje nude D&G su inspirativne.
    Nego…. što se desilo s prošlogodišnjom čuvarkućom? Nisi je valjda ubila? Ja imam 3 varieteta!!!

Ostavite odgovor

