klizanje

Ove godine svi prave veliku famu oko toga sto Kinezi osvajaju medalje, gde je Evropsko klizanje i ostalo blablatruc, umesto da sednu, gledaju i uzivaju. Zasluzuju medalje kad su najbolji.

Evo pogledajte dobitnike olimpijske zlatne medalje u Vankuveru ove godine – Shen Xue i Zhao Hongbo, tu tacnost, uskladjenost i lepotu, ovde. Narocito emotivan nastup uz Adagio……

A u toku je i Svetsko prvenstvo u Torinu, i evo jos jednog skladnog para koji je mnogo vezbao, pa pratite, na Eurosportu mislim da ima svako vece nesto pre 21h.

I obavezno gala vece, koje je obicno nedeljom, ima i simpaticnih komedijaskih nastupa, a evo jednog iz Vankuvera sa Olimpijade

Uuu pa skoro je 21h, odoh !!!

7 thoughts on “klizanje

  1. drenka kaže:

    Prekrasno! Moja mama obozava gledati klizanje. Ja ponekad gledam uz nju i uvjek se divim na ovu eleganciju i uskladenost u dvizenje.
    a obozavam gledati revijalni deo! Bash nekad i gledam na Youtube nastupe

  2. bensedin art kaže:

    Volim da gledam klizanje, ali mi se komentatori nikako ne dopadaju! Još uvek se sećam famozne Milke Babović i njenih komentara tirkizno plavih haljinica, to još dok smo imali crno bele televizore! Nisam baš tako stara, ali mi je to ostalo iz detinjstva:)!

    • magrit kaže:

      Sta ti se ne dopada kod njih ?
      Meni su ok, nista posebno, ali nisu ni losi, narocito sto moze i da im se pise dok program traje, i oni brzo odgovore.

      • incoknito kaže:

        Sjecam se i ja Milke! Nisam stara no, no!
        Sjecam se i nastupa Katarine Witt u Sarajevu 84e, gledala sam je uzivo!
        Vodila sam stariju jednom ali ona se jos uvijek plasi..

  3. dea kaže:

    Obožavam klizanje!!!!
    Sjećam se i slavnih komentara Milke Babović…,a bome nisam ni ja stara!!!
    Inaće,kližem od svoje 2. godine,tako da sam i Dodu navukla na led…a geni rade svoje.
    Kad ulovim vremena odem i izdivljam se na ledu…gotovo svake nedjelje.
    Jedino se ne bi nikako mogla zamisliti u tim njihovim haljinicama ;0)

    • magrit kaže:

      A zamisli, ja i ne znam da klizem. Dobro, znam da inako, samo idem napred, malo da skrenem i da se zaustavim ako se obrnem 🙂 Sta cu kad nisam odrasla u gradu u kome ima klizaliste.
      A Dodo, samo napreeeeed !!!

Ostavite odgovor

