zeleno-plavi prsluk

Otprilike u februaru prosle godine zapocela sam ovaj dzemper. Pa je stajao. I stajao. Pa je doslo leto, jesen, zima. Utvrdjeno da su rukavi mali, pa parano. Onda da je ceo dzemper nekako nakriv, i da mu ne pristaje rajsfeslus. Malo zelene vunice.
Zakljucak – pribeci omiljenom odevnom predmetu – prsluku. Poparani rukavi posluzili su za ivice, a rameni deo je paran i produzen zbog veceg otvora za ruke. I dugmici 🙂

green-blue vest - finished

Na ledjima je mustra ista (hm, skoro ista, ima par redova koje sam omasila, ali niko to nece primetiti 🙂 )
A evo i detalja :

green-blue vest - detail

18 thoughts on “zeleno-plavi prsluk

      • Olga kaže:

        Kad je nekome mozak brzi od pameti, pa preda komentar i onda se seti jos neceg.
        Sta se desava sa prijavom tvoje mame na raverly-ju? Stvarno bi nam svima bilo zadovoljstvo i uzivanje da je vidimo tamo i da se divimo njenim radovima, barem ovim novijima, posto pretpostavljam da vecinu onih ranijih tj starijih nikad i necemo uspeti da vidimo.

        • magrit kaže:

          Mama nece da se ukljuci u Ravelry…. ne zna nista o koriscenju kompjutera, a ja necu da je teram, posto postujem njene odluke. Gledacete radove ovde 🙂

  1. magrit kaže:

    Hvala svima !
    Ne znam da li se primecuje da je na gore sve vise i vise plave, a sve manje zelene ?
    Saru sam pravila onako, iz glave, red po red…. a onda plela prednjice gledajuci u ledjni deo.

  2. dea kaže:

    Ova kombinacija boja je savršena!Ne možeš fulati…
    I da ,zaraza zvana štrikača mašina je prešla na mene…
    Sad smo dvije koje muku mučimo…pogledaj kod mene koje muke sam imala,ali sad me ništa ne može zaustaviti!!!Mada i ja učim skoro pa sve iz početka…

  3. misha kaže:

    Ah, konačno, džemper koji sam toliko čekala 🙂 i koji je u međuvremenu metamorfozirao u prsluk 😉 Lep je, ali bi verovatno bolje bilo da si ga slikala na telu, obučenog.

  4. drenka kaže:

    Ovaj prsluk mi je favorit od kad sam ga prvi put vidjela. Ja sam odma primetila da je na pocetku vishe zeleno i zavrsavash sa vishe plavo.super je!

  5. Sara kaže:

    Uzorak je baš lijep! Koga briga što je uži oko vrata, ja bih to nosila s prva dva, možda i tri dugmića otkopčana, košulja na V izrez i super. Odjednom mi se plete prsluk 😉

Ostavite odgovor

