novine

Velik, beli, topao, lezeran ……….. mama mi je napravila ovaj prolecni kaput, od kombinacije vune koju sam letos kupila na Zlatiboru i bez „Coats“ vunice, tako da je nije grub.
white coat
Evo i detalja, i prelepih dugmadi iz „Modelline“.
white coat - detail
Htela sam da joj otvorim Ravelry nalog, ali ona se stidi 🙂

Da ne bude da nisam bila vredna i ja, napokon sam zavrsila zeleno-broan-plavi prsluk!
green brown blue vest
Pamuk, „Dalmatinka Sinj“- poklon od Lorne 🙂
Kao zakacku sam stavila duplu iglu koju sam ukrasila sa perlicama u istim bojama.
Sad ceka prolece, kao i kaput.

Ovih dana radim i famozni zeleni prsluk, a bilo je i promena…… ali o tome u sledecem postu.

I verovatno poslednja fotografija sa snegom ove zime……..
across the street

11 thoughts on “novine

  1. Olga kaže:

    Bas si nam nedostajala.

    Kaput je… boli glava! Boje na prsluku su ispale totalno drugacije nego sto sam ocekivala. Slika sa snegom je predivna, i ja se iskreno nadam da ce ga jos biti, mada skoro ce mart, pa samo mogu i da se nadam.

    A za mamu, sto pre otvaraj nalog. Bice nam zadovoljstvo da gledamo njene radove i da se druzimo sa njom. Mozda ponesto i da naucimo. Moja mama je naprabila skype i FB nalog a preko 60 joj je. Tako da samo napred. I neka me obavezno doda u prijatelje!

  2. magrit kaže:

    Hvala svima 🙂
    Kaput je efektan, i bolje izgleda ovako na vesalici, nego na meni 🙂
    Tako da cu morati i kaput i prsluk da obucem i da se uslikam, i posebno i snalu, obecavam !

Ostavite odgovor

