belo cebence



white blanket, originally uploaded by Magrit.

„Na Slaviji, na kraju Nemanjine ulice, visoko pod krovom oronule zgrade, suše se pelene. Dvadesetak belih pelena greje jako sunce. Blago onom koga u njih jutros budu povili.“

Vodjena slicnim porivom, prijateljici sam za njenu bebu napravila ovo cebence. Posle pranja ispalo je jos mekse i divnije. Napravljeno je jos ranije, ali zbog iznenadjenja nisam htela da ga ranije pokazem na blogu.

Besplatenu semu nasla sam na sajtu GarnStudia. Radila sam sa „Coats – Red Heart – Fina DK“ vunicom, na iglama br. 3.5.

12 thoughts on “belo cebence

  1. magrit kaže:

    Hvala svima 🙂
    U pocetku nisam bila zadovoljna, parala sam jedno 5 puta, a posle, kad je dosla mustra, sve je islo mnogo lakse ….
    Olga, ajde ajde, ne moze, nisi vise beba 🙂

  2. Loredana kaže:

    dobro večer draga, pozdav iz Istre, dekica je prekrasna, to prekrasan bod, ja ga poznam kao bod paunovo perje. Pogledala sam i video zapise, kao i početak tzv inizio tubolare, ili strojni početak tj. onako kako ga pletaća mašina započne, međutim postoji još jednostavniji način. Ja prilikom takvog početka zapoćnem s malo vrlo tankog elastika. Pripremiti ću jedan tutorial u slici. Pozdrav. Loredana

Ostavite odgovor

