decje rukavice / children’s mittens

Pre neki dan sam brzo-brzinski isplela tri para rukavica za starijeg bratanca – po boja da se slaže uz jakne i šalove koje ima.
Izvinjavam se na nešto lošijem kvalitetu fotografija, slikano je uveče i na brzinu.
Mislila sam da ih pravim, kao i obično, „odozdo“ – ali stalno su bile nekako uske i krute. Setila kako sam ranije pravila kapicu Totoro, prema uputstvu od HelloYarn, te sam tehniku „figure 8 cast on“ iskoristila i za početak rukavica odozgo.

Počinje se sa nizanjem petlji „u osmice“, na svaku iglu po broj petlji koliko želite da bude sa jedne strane.
rukavice 1

Onda trećom iglom upletete petlje sa jedne strane, sve pravo. Izgleda teško, i biće u početku, ali već treću rukavicu radila sam sa lakoćom.
rukavice 2
rukavice 3

Ovako izgleda kada se uplete i druga strana.
rukavice 4

Zatim, sledeći red, dodajte po petlju na početku i kraju igle (ukupno 4), pa sledeći red normlano. Ponavljajte dok ne dosegnete željeni obim rukavice, a onda pletite pravo……….. Ostaje palac, i pasica.

rukavice decje

Few days ago, I made three pairs of mittens for my nephew. I started knitting „from the top“, like I did the Totoro hat, by the HelloYarn’s pattern , and the „figure 8 cast on„.

11 thoughts on “decje rukavice / children’s mittens

  1. Olga kaže:

    Ovo je savrseno! Upravo sam napravila kapicu i sal za jednog dvogodisnjaka, i pitala sam se kako da izvedem da napravim rukavice. Moracu da proucim ova uputstva.
    Savrsen tajming 🙂

  2. medica kaže:

    Ovo je zaista odlicno!! :)) ja inace volim da pletem i heklam, a upravo danas me jedna kolegica pita mogul joj isplesti sinu malom rukavice , a ja ne znam jer nisam nikad plela rukavice ali evo ovo ce mi sad dobro posluziti :))

Ostavite odgovor

