planovi / plans

Dosta je bilo gledanja u prošlost, saćemo malo u budućnost !….. ajde, ispružite dlanove 🙂

U decembru mi je u ruke pala moja prva „Gedifra“ ! Ovo je „Frisetto“ – pamuk, veoma lep, i nekako …. kao voskiran 🙂 Naravno, može se naći u „Marti„, a ja još ne znam šta ću od njega napraviti.
In december, for the first time „Gedifra“ fall to my lap ! This is cotton „Frisetto“, seems to me like waxed :). I still don’t know what it will be.
petrolej Gedifra

Zatim, tu je žuta „Jelka“ od Albin Promotion, koju sam kupila u Zagrebu prošle godine. U kombinaciji sa Red Heart „Mozart“ mislim da će dobro izgledati kao ovaj šareni model, žuti sa sivim šarama. Mislim uraditi šaru samo napred, ne i nazad, šta mislite ?
Then there is the yellow „Jelka“ by Albin Promotion, which I bought in Zagreb last year. In combination with Red Heart „Mozart“ I think it will look good as this model, yellow with gray markings. I think that I can make pattern only forward, not back, what do you think?
zuto sivi plan

I ko zna kada, ali imam želju da uradim i ova tri modela, od vunice koju već imam.
And who knows when, but I have a wish to make this three models, from the yarn I already have.
planovi 09

A tek sve sto imam „u redu za čekanje“ na Raverly-ju !! Čini mi se da ću ipak najpre napraviti „Hiker’s Waistcoat„, pošto obožavam prsluke.
And what I have on Ravelry Queue !! But I think I will still make „Hiker’s Waistcoat„, cause I just like vests 🙂

8 thoughts on “planovi / plans

  1. bensedin art kaže:

    Moram da priznam da ti je spisak impozantan! Što se šare tiče, ako te zamara da radiš i na ledjima, ti nemoj! Boja „Gedifre“ je božanstvena, nekako u poslednje vreme se okrećem bojama koje inače nisu bile u mom spektru! Željna promene, šta li:)!?

    • magrit kaže:

      Impozantan, da ! Tako da je to plan za narednih 5 godina, bolje da sam tako rekla 🙂
      Videcu za saru, jer imam 600gr zute i 300 gr sive, pa ne znam da li ce biti dosta i za ledja.
      Ovu petrolej boju sam nesto i ja pocela da volim naprasno pre 2 godine….. cak i tamno ljubicastu, zamisli 🙂

  2. drenka kaže:

    Veliki spisak! I ja sam prije imala veliki spisak na Ravelry, ali zato svaki put kad vidim da ima previse projekte tamo onda pogledam sve sto ima i izbrisem one sto mi se vise ne svidjaju ili izbrisem one koje sam sigurna necu puno nositi ako ih imam

  3. Vanchy kaže:

    Vidim taj red na Ravelry-u ti podugacak. 🙂
    Boja pamuka je prekrasna, a i izgleda jako lijepo. Mozda bi si mogla nesto ljetno napraviti od tako lijepog pamuka.

    • magrit kaže:

      I ja sam mislila nesto ljetnje, jer je pamuk u pitanju. A bice nesto na zakopcavanje, mozda i proljetnji dzemperic. Uzivam u odabiru mustre 🙂 Idem naopacke, prvo materijal pa onda mustra 🙂

  4. misha kaže:

    Taj pamuk će tebi odlično stajati! Ona šara zastrašuje – samo, da li su siva i žuta iste debljine, bojim se da bi kod šaranja bio problem ako nisu. A od ovih ostalih modela, čini mi se da je taj crni džemper na kopčanje već bio u planu pa, iako ovo nije glasanje, ja dajem njemu svoj glas.

    • magrit kaže:

      Definitivno zasluzujes neku nagradu za ovo sto si premtila kao verni citalac mog bloga !! Jeste, crni dzemper je bio i ostao u planu, samo ce biti braon.

      Siva i zuta jesu priblizno iste debljine, ciljala sam na to. Samo sto je siva nesto malo cupavija, ali mislim da ce ispasti ok. Da uradim uzorak ? 🙂

Ostavite odgovor

