otvoren sajt

Pre neki dan sam u organizaciji kuce „Laguna“ i „SezamPro“ dobila fenomenalnu nagradu – registraciju domena i godinu dana hostinga sajta 🙂 Bilo je potrebno da napisemo kojom temom bismo se bavili na sajtu – a to su za mene bile ideje kao na ovom blogu.

Divna nagrada, pa ne mogu da izdrzim da vas obavestim o mojoj sreci kad sam kliknula na par dugmica i ugledala da na www.magrit.rs nesto i postoji !!!

Jeste da je malo, jeste da je pocetak,…. ali stize vikend pa ce i da se prosiri 🙂

12 thoughts on “otvoren sajt

  1. misha kaže:

    Evo i ovde da ti čestitam i poželim uspeh s novim sajtom! Meni se baš sviđa to plavo-zeleno 🙂 Kad smo već kod toga, šta se dešava s onim plavo-zelenim džemperom?

    • magrit kaže:

      Plavo-zeleno je samo odabir teme, medju nekih 20-ak, tako da to nije moje delo. A dzemper,….. desava se, desava … necu nista da kazem, da ne ureknem 🙂 🙂

  2. rada kaže:

    Zeleno i plavo je predivno :)))) samo nastavi ! Ako ti treba pomoć tu sam…na skype možeš da me kontaktiraš, biće mi zadovoljstvo da ti pomognem 🙂 user name na skype: bobolyns

Ostavite odgovor

