pesma

Ovu pesmu – sevdalinku, pevala mi je baka pre mnogo godina,…. od tada je nisam cula, a baka nije mogla da se seti da mi je odpeva ponovo ….. i sad je cujem na televiziji, i prosto…. moram da je podelim sa vama.

Starija verzija ovde
Novija verzija ovde

Grana od bora pala kraj mora.
„Hej, Marice, mlada krčmarice,
donesi vina!“

„Ne mogu ti ja don’jeti vina.
Pala rosa, a ja sam ti bosa,
zebu mi noge!“

„Skini nanule, obuj papuče!
Ako meni dragi Bog pomogne,
kupit ću ti kundure!“

„Ne kupuj mi ti, ne trebaju mi.
Imam oca na moru trgovca,
kupit će mi on!“

3 thoughts on “pesma

  1. magrit kaže:

    Ostala mi je u secanju, zato sto sam mnogo puta htela ljudima da objasnim kako me je tesko fascinirati dobrim kolima i novcem…. uglavnom sve mogu sebi da kupim, a i tata je tu 🙂

Ostavite odgovor

