postala sam Pro

… ali samo na Flickru 🙂
Za nesto vise od 1500din, cini mi se ok i za sada mi se svidja sta sam sve dobila za taj novac.

Juce i danas – „Moda za poneti“ – vrlo zanimljivo, malo tesno, ali iznad svega moderno, jednostavno i lepo.
"Moda za poneti" okt 09

Nisam mogla da verujem kad sam videla da se prodaju i bedzevi, i to ovakvi :
Manja's bottons
Bas za mene !!! Dizajner i tvorac je Manja Radic, a njen blog mozete videti ovde.

Takodje sam uzela i mindjusice iz programa „Srbija s ljubavlju“.
iz srbije s ljubavlju

Celo to vreme i ostatak veceri provela sam da devojkom koju sam upoznala na Cigoti 🙂
A uspela sam na kratko da popricam i sa veoma kreativnom dusom koja vodi ovaj blog.

I da ne bi bilo da samo kupujem tudje kreativnosti, bacila sam se ponovo na zeleni dzemper (znate, ovaj), prosto za neverovati ……
green sleeve

Zavrsila sam „fluffy“ sal koji poklanjam prijateljici:
Iv's scarf

I jos neverovatnih stvari, ali pocela sam da radim kapu jednoj gospodjici, za novac….. Za sada ide dobro 🙂

8 thoughts on “postala sam Pro

  1. incoknito kaže:

    joj i ja sam i na bedzeve i na nausnice.. automatski sam se zaletila na etsy da kupim par kad ono site maintenance…hvala puno za linkove. cmok!

Ostavite odgovor

