RAZNE NOVOSTI

Stiže jesen, moje omiljeno godišnje doba ! A ideje i novosti se samo mnoze 🙂
Većina vas zna da sam prošle nedelje bila gost na Radio Beogradu – pričala sam preko telefona o heklanju od plastičnih kesa, ekologiji, šta možemo učiniti ….. Sjajno iskustvo 🙂
Juče nisam izdržala prošavši pored „Beogradjanke“, a da ne vidim šta ima u „Pozamanteriji Marti“ – a ima sniženje na vunu od čak 50% ! Najlakše ćete ih naći ako udjete u robnu kuću iz Masarikove, pa samo pravo 🙂
"Marti Pozamanterija" shop Belgrade
Kupljeno 400gr „Helene“ za letnji dzemper iz novog broja FILATI, koji će mi plesti mama
i 400gr Coats, za neki prsluk …. koji ko zna kad ću plesti 🙂 (slike ću dodati kasnije).
Posle toga sam kupila i cipele u prodavnici „Bata“ i videla se sa dragim prijateljem – i naravno da sam se smejala ostatak dana 🙂
Nedavno sam uzela i četiri nove knjige, izdanja „Lagune“
4 new book

Pre neki dan sam se setila da imam otvorene naloge na TrekEarth-u i DeviantArt-u, a da sam na njih potpuno zaboravila ! Ljudi iz EarthTrek-a su bili jako ljubazni da mi pomognu da se prisetim lozinke i ostalih podataka. A sam sajt ima parolu „Learning about the world through photography“. U dilemi sam sta da radim sa hostom za fotografije ….. Da li da napustim PhotoBucket, u kom imam problem odbijanja uploada direktno u direktorijume, ili da platim nekih 20ak eura za FlickrPro nalog……………..
E da, a počela sam i šal koleginici, vunicom iz ovog posta. Uradila sam tri varijante, i sad pletem po onoj koja se i meni i njoj najviše svidela 🙂 – a mustra je prilično jednostavna :
– nanižite parni broj petlji
– svi redovi: radite jednu pravo, „navijutak, 2 zajedno“, jedna pravo (ponavljajte deo izmedju navodnika)
white blue scarf beggining
Na Zlatiboru sam uspela malo i da pletem, pa je tako napredovao i šareni prsluk
green-blue in progress

a pamuk je toliko inspirativan, da sam morala ponovo da ga slikam!
green blue cotton Dalmatinka Sinj

Ljudi iz „Knit the City“ imaju novu akciju. Ako je neko zainteresovan da i mi pokrenemo nešto slično, može mi se javiti na e-mail.

Od ostalih novosti izdvajamo 🙂
Brooklin Tweed je izdao knjigu „Made in Brooklyn“ by Jared Flood
– posle održane akcije PhotoWalk svuda po svetu (čak dve šetnje u Beogradu i Zemunu) – proglašeni su Winners i Honored.
– u produkciji HBO snima se film po knjizi G.R.R. Martina – „The Game of Thrones“ Ja zadovoljna ulogama, a 2010. će brzo.
– otkrili smo nove sajtove i stavili ih u GoogleReader:
I believe in Advertising
Lovely Package
Freebies for crafters
Totally Tutorials

Za kraj, malo zabave : Mujo i Haso – vic o heklanju
i mlada koja je svoju venčanicu napravila od … pa vidite 🙂

19 thoughts on “RAZNE NOVOSTI

  1. misha kaže:

    Jao baš šaren post, i doslovno i figurativno 🙂 U Marti ne mogu da dočekam da odem, eto tako mi primamljivo izgleda. Sve mi žao što nisi veću sliku postavila da mogu da pročitam koje sve vunice imaju 🙂

    Ne bih da te unapred razočaram, ali imam loše iskustvo s prevodom Bila Brajsona (kao i s mnogim drugim prevodima, al’ to je druga priča). No, nadajmo se da ovaj put grešim. Meni je Brajson mnogo bolji u Kratkoj istoriji bezmalo svačega nego u putopisima, ali de gustibus non est disputandum, naravno.

    Šareni prsluk mi je prelep, pamuk se baš fino šara, a tvoj rad je primer nadljudske (da ne kažem, mašinske) urednosti! Vunica u šalu sasvim drugačije izgleda nego neuštrikana, je l’ da?

    • magrit kaže:

      Da, saren :), ko mi kriv kad ne pisem redovno! Slika je mala da i tako pokusam da te dovucem u BG 🙂
      Brajsona sam vec citala, bas „kratka istorija..“, tako da … nadam se dobroj zabavi. Posto ne znam kakav je original, verovatno mi nece smetati.
      Jooooj, uredno !! Moram da priznam da namerno radim stegnuto, kako bi sve bile jednake, a nemali put sam se vracala da zategnem petlje ….
      E da, sal izgleda potpuno drugacije … zato sam tezila barem na dobijem neke talase…. A i sal je bas puf-puf, na foto se to i ne vidi.

  2. Škrabalica kaže:

    I ja bih u Marti (:
    Pletiva preprelepa (:
    Tu prvu knjižicu imamo trenutno iz biblioteke, ali je nisam pročitala, nije mi se dopao početak, a i piše da je neki nastavak.
    I nije mi jasno zašto mu je prezime prevedeno?

    • magrit kaže:

      Sjajan smajli, mogu li i ja da ga koristim ?? (:
      Joj, kako ti se nije dopao pocetak kad glavna junakinja ima isto ime kao ja ?? (:(: Jeste, nastavak je, nisam jos zapocela. „Prezime“ je prevedeno jer mu to nije pravo ime i prezime, nego nadimak.

  3. bensedin art kaže:

    Valjalo bi doći do Beograda, pa makar samo u Marti:)! Brajsonovu „istoriju“ sam pročitala i baš mi se dopala, a za ovaj roman ne znam. Živo me zanima kako će prsluk izgledati kada se završi, boje su divne!

    • magrit kaže:

      Pozuri jos malo, uskoro ce zima :), a i snizenja ce biti dok traju zalihe. Prsluk bi trebalo da ispadne kao u casopisu, nadam se 🙂 Imas u jednom od prethodnih postova.

  4. zMaja kaže:

    Ajmo redom:

    Marti izgleda primamljivo, nisam bila u ovom prostoru.

    Bod je strava- izlaze kosa rebra, ja sam jednom iz dosade isplela čitav šal tim bodom!

    Knjige- e tu sam ti ja slaba; ne s knjigama, bogu fala 🙂 nego s ovim aVtorima.

    Prsluče izgleda super!

    Gostovanja na Radio Beogradu su strava- je l’ da?! Ja volim tamo da provodim sate i da nešto lupetam. 😀

    Fata, vidim, još nije naučila da hekla otkako sam prvi put čula taj vic :))))))

    a Jaredova nova knjiga- pun pogodak. Neki dan sam gledala- nisam navikla da neka američka knjiga mustri ima toliko fantastičnih i originalnih predloga. Šalovi su savršeno osmišljeni a kapa s naslovne strane je vrh!

    • magrit kaže:

      Moracu i ja redom, ne samo zato sto smo imenjakinje (:

      U ovom prostoru Martija i nisi mogla jos biti (:, posto je otvoren pre par meseci, kada je i renovirana robna kuca Beogradjanka, pa su se preselili iz lokala na Cvetnom trgu ovde. Sto mislim da im je dobar potez.

      Bod plavog sala – meni ne ide koso !
      Moguce je da ide koso kada bih svaki drugi red plela kako dolazi…. a ovako svaki pletes kao mustru, pa ne ide koso.

      Jared ….. momak je naizgled savrsen na vise nivoa, sta drugo da kazem 🙂

  5. Milana kaže:

    Wow, šta je novosti!

    Marti je stvarno raj na zemlji. Ali ne dolazim tu bez ušteđevine.

    Boje prsluka su fenomenalne! Jedva čekam da vidim u celosti. Sigurno je zanimljivo plesti ga.

    Ako imaš snimak sa radija, i ja bih volela da čujem, baš mi je žao što nisam bila u mogućnosti da slušam.

    Ne volim venčanice ali ova mi se baš dopada. 🙂

    Hvala za sajtove.

    • magrit kaže:

      Kao sto rekoh, organizujem setnje po gradu sa obilaskom lepih prodavnica za vas sa severa 🙂

      Snimak sa radia nemam …. Ne volis ni ti vencanice? Slazem se, a meni se ni ova ne dopada, ali je zanimljiv pristup 🙂

  6. malabreskva kaže:

    Ne znam da heklam niti da štrikam ali mi se svidja to šarenilo u prodavnici vunice, rado bih se promuvala tamo. A knjige su me oduševile, kad pročitaš javi kakve su, preporuči.

  7. sanja kaže:

    Pozdrav:)
    Molim te,reci mi gde si kupila ovaj divan sareni pamuk,plavo,zeleno,braon….Odusevljena sam:)
    Sad imama jos jednu bebu,ovog puta decaka,volela bih da ga obradujem malim prsluckom:)
    Radovi su ti super,sve pohvale:):):)

    Sanja

  8. Tanja kaže:

    Zdravo,

    radovi su ti super, a posebno mi se svidja sal samo mi nesto u mustri nije jasno: sta radis sa navijutkom u sledecem redu?
    puno hvala,

    pozdrav iz Makedonije 🙂
    Tanja

    • magrit kaže:

      Hvala.
      Kad dodjes u sledeci red, koliko se secam, trebalo bi da upletes zajedno petlju i navijutak. Pokusacu da nadjem originalno uputstvo, pa cu ti poslati na mail.

Ostavite odgovor

