oglas

Trazim osobu mojih godina za brze setnje po savskom novobeogradskom keju, ili voznju bicikla po istom.
Pozeljno je da pripremi teme za razgovor koje razgibavaju i mozdane celije.
Ili da samo predlozi sta od muzike slusati i tako potaci ritam i brze hodanje.

🙂 🙂

Elem, evo sta slusam ovih dana …. i preticem sve setace 🙂
Empire of the Sun – We are the people (thanks to teystee :))
Gossip – Men in love ; Pop Goes The World; 8th wonder
La Roux – Tigerlily ; Bulletproof

I dok ne budu spremne foto sa Uvca i penjanja na vrh Cigote, evo nesto od pre pola sata, pogled na zapad.
Photobucket
slikano mobilnim telefonom SE660i, mod „panorama“.

13 thoughts on “oglas

  1. Ivan kaže:

    Meni od Gossip trenutno najjača „Vertical Rhytm“, nekako je oslobađajuća, a realno gledano ceo album je super.

    Trenutno sam u lenjoj fazi pa ne trčim, ali dobru muziku uvek mogu da preporučim. Na primer:
    Florence and The Machine – The Lungs (album)
    a od pesama sa njega recimo „Rabbit heart“, „Girl with one eye“, „Drumming“ ma ceo album je odličan. Možeš i Patrick Wolf da staviš na sluške, recimo „Hard times“, „Count of casualty“, „The Bachelor“

    Ako treba još predloga ti viči 😉

    • magrit kaže:

      Evo bas slusam „Vertical Rhytam“ … ma meni je ceo album jako dobar !! Sto je jako retko.
      HVALA za predloge ! Sacu da vidim sta mogu da nadjem, pa ti saljem utiske.

  2. Lorna kaže:

    Magrit i zMaja, kad budete šetale, javite i meni, ja ću vam se pridružiti tu, u Zagrebu!

    Inače, oglas je super, fotke sa Zlatibora još bolje, a vunu ću komentirati kad je uobličiš!!!
    Program koji si prošla mi se čini zanimljiv, ali je najvažnije da si ti preporođena, zadovoljna i zdravije se osjećaš!

  3. misha kaže:

    Muzika bi mi prošla, ali ja uvek radije slušam audio knjige (u situacijama kad ne mogu da čitam). Preporuka: Cider with Rosie od Lorija Lija (Laurie Lee) koju čita sam autor. Sjajna knjiga, sjajan glas!

Ostavite odgovor

