nebo : deo prvi

Poslednjih par meseci bili su idealni za fotografisanje neba. Bilo je divno, dinamicno, magicno i grandiozno….. zastrazujuce i opcinjavajuce.
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Nije me bilo neko vreme ovde jer ….. pa sta cu za racunarom, bilo je lepo vreme napolju, dok nisu dosle ove vrucine – nema ni prilike za fotografiju, nebo je bez oblacka. Ni sad nije lako, racunar greje. Uzas , ne mogu da docekam septembar !

Korisceni Canon 350D, Sigma 17-70 i polazicioni filter. Malo kompjuterskog seckanja i pojacavanja kontrasta.

17 thoughts on “nebo : deo prvi

  1. veshtichanstvena kaže:

    Oblaci su nepresusna inspiracija….ja ih najcesce fotografisem mobilnim pa nisu kvalitetne,ali su uvek prelepe….Ove fotke su divne

  2. Dejan kaže:

    Uvek sam voleo da leškarim i gledam oblake što se lenjo šetaju nebom, ali mi fotografije neba baš i nisu nešto posebno … osim u posebnim slučajevima, a ovde kod tebe ih ima par …

    Favorit mi je pretposlednja, ali bih je ja još malo skratio sa gornje strane i doradio kumulus …

    Peta (prva sa crnim okvirom) je scena kojoj je teško odoleti. Neko bi možda i zamerio što ceo horizont nije ravan, već ima zgradu u desnim ćošku, ali oblaci to razgovetno opravdavaju. Šteta što nije još malkice šira. Čini mi se da bi bolje izgledala još malo svetlija i sa manje izraženom plavom:

    Ova sa soliterima je isto jako lepa, ali je obrađena „ni tamo – ni vamo”. Nije ni plava ni narandđasta. Čini mi se da bi se bolje uklopila u seriju kao celinu kao plava sa naglašenim zalaskom na horizontu:

    • magrit kaže:

      Hvala Dejane, na ovom iscrpnom komentaru ! Hvala i za sve one pre 🙂

      Time zasluzujes „Medeno srce“ svaki put kad se setamo 🙂

      Razmisljacu o tvojim sugestijama.
      Mada, eto, kod foto sa soliterima se ne bih slozila. Ako je plava sa zalaskom sunca, onda je nekako „obicna“. Ali nastavicu da istrazujem dalje 🙂 Filozofija svega ovoga tek pocinje da se formira 🙂

      • Dejan kaže:

        Molim i svakki put 🙂

        Komentar na fotku sa soliterima je pre svega na to koliko je tako obrađena u skladu sa ostatkom serije. Da je postavljena solo rekao bih da joj samo fali malo kontrasta i da bi joj možda prijalo malo vinjetiranja.

        U svakom slučaju, ova serija je uspešan eksperiment 🙂

  3. dudaelixir kaže:

    Fotke su ti fenomenalne. Ja sam na cetvrtom spratu, blizu sam oblaka, nema zgrada ispred, tako da ih vrlo lepo vidim! Obozavam da ih gledam, kao i zvezde, kada njih nema! 🙂

Ostavite odgovor

