reci reci reciklaza

Prije neki dan obradovalo me to sto sam videla da su u susednom bloku postavili 3 reciklazna kontejnera !!
Eto, nije reciklazna-ptica-robot ispred Opstine Vracar jedina takva stvar u gradu 🙂

Photobucket

Dobra je stvar sto je u blizini mala pijaca, pa ce biti bacanja nadam se kartonskih kutija na kraju dana.
Moj bratanac i ja zavirili smo u svaki (sto mu je pasija od ranih dana 🙂 ), utvrdivsi da su cike i tete malo pogresile, pa ubacile plastiku gde joj nije mesto i sl. Ali dobro, treba se navici, mozda to neko vidi prvi put u zivotu, a i niko se nije naucen rodio. Eto, ja sam ih videla, a opet ponela i dve staklene flase, a nisam imala gde da ih bacim, jer su kontejneri za metal, PET i papir….. Ali bice, bice 🙂

9 thoughts on “reci reci reciklaza

  1. zMaja kaže:

    Nedavno sma gledala emisiju o recikliranju i saznala milion i jednu stvarčicu koju ljudi uglavnom ne znaju. Jedna od njih je da je komad masnog papira (kartoni od pizza i sl.) ili papira zalivenog sokom, pivom 🙂 itd. OBIČNO đubre i nikako ne ide u kontejnere s papirom jer se ne može reciklirati- nažalost, zbog neznanja, mnogi ljudi đubre sortiraju prema materijalu a ne prema stanju u kom se nalazi.

    Ja imam par komaTa ovih ispred kuće

  2. magrit kaže:

    Hajde ljudi, malo vere u sve ovo ! 🙂
    Radujte se sto je pocelo.
    Mnogo ljudi ne zna cimu to sve sluzi, i zasto bi se radilo. Nasa je duznost da ih time naucimo. I to ne stare, vec decu, njima to sve ostaje. I ne moze sve preko noci.

Ostavite odgovor

