Assassin’s quest

I eto, sve sto treba je da iznosim privatne detalje na blog, i dobijem gomilu komentara ….. 🙂 E nece moci, evo vam jedne dosadne teme, a to je knjiga 🙂

null Uh, napokon sam zavrsila „Assassin’s Quest“ od Robbin Hobb, treci knjigu u „Farseer“ serijalu (i zavrsnu, hvala bogovima).
800 i nesto stranica, i to na engleskom jeziku, nije ni cudo da su mi trebali mjeseci !

Sve u svemu, potvrdjuje onu teoriju da nastavci nisu dobra stvar.
Bogovi, toliko slova i stranica za preskociti, dok su prva dva dijela bila za progutati.
Glavni lik, Fitz, ne moze dok ne promisli sve na sto ga asocira data situacija i to na 2 stranice, pa tek onda da se okrene da se suoci sa napadacem ……
Jedino sto u knjigi valja je vuk Nighteyes…. 🙂
No dobro. Bice da sam se toliko nacitala te vrste knjizevnosti da vise nista ne moze da me odusevi.
Uvek se pitam, sta jos u epskoj fantastici moze da se napise, a da je novo, i prethodno ne pomenuto (ovde se recimo pojavljuju stubovi pomocu kojih oni koji imaju Skill mogu da putuju, kao u serijalu „The Wheel of time“). Tematika spasavanja svijeta od siroceta mi je stvarno vise mucna, tako da cu dobro provjeriti sta i kako prije nego krenem drugi serijal. Ako to bude serijal uopste 🙂
Mada, evo bas danas sam posle posla legla na krevet, ajde, jos je malo ostalo od knjige, i jos malo, i jos malo … i zavrsih je … a napolju vec mrak !!

5 thoughts on “Assassin’s quest

  1. Walker kaže:

    Nije tu kraj. Ako želiš da vidiš do kraja, moraš pročitati i Fools Errand, The Golden Fool, i Fools Fate. Iskreno, čudi me da si morala preskakati nešto, mislim da je to više do tebe i tvog trenutnog raspoloženja/stanja nego do knjiga, Robin prekrasno piše, žena je sila. Možda bolje da se odmoriš pošteno pre nego što nastaviš… 🙂

  2. stevo kaže:

    Moja prva objavljena priča je bila naučna fantastika, Sci Fi je li, u Sirijusu, ili SIRIUS, za šta sam dobio debeli honorar; danas bih radije još jednom pročitao recimo Ana Karenjina, nego neki novi Sci Fi iako nemam ništa protiv, ali malo toga će se iz ove literature preseliti u Klasiku svekolike književnosti.

    • magrit kaže:

      Mozes li onda pricu objaviti na blogu ?
      Sta je danas SciFi…. kad je skoro sve vec postignuto o cemu se sanjalo 80ih – a mi ionako sad ne bismo u svemir, jer nam nedostaju livade i drveca ….

      • stevo kaže:

        Naravno da se može objaviti, postaviti na blogu, osim što ja više ne pišem Sci Fi, ali nameravam staviti na blog neke stare stvari. Slažem se sa tobom, postignuto je i više od 80-ih naovamo… Pod mojim prozorom se nalazi 4 stabla, jasno ja sam ih posadio. U Srbiji zemlji svako 1 da posadi, ili dva-tri-četiri… Gde bi nam bio kraj?… Pa… izlazili bi smo u šetnje po šumama, je li?!

Ostavite odgovor

