Kyle XY

Ili vec jeste, ili znate nekog ko je gledao serije na kompjuteru, pa necu reci nista novo ako izjavim da je to prava zavisnost !! Ajde jos jednu, jos jednu, evo jos ovu pa necu vise …… I tako ja odgledah 3 serijala „Kyle XY“ za manje od 2 nedelje.
Photobucket

Serija je dobra. Jako dobra na pocetku, posle ima gore-dole delova. I da znate, 3 serijala nisu kraj. Preko 30 epizoda, i misterije nisu razresene. Meni se nije dopalo sto nisu mogli da pobegnu od prikazivanja „family values“, ali ok, to je serija pravljena poglavito za tinejdzere. Takodje, ima iritantnih scena tipa „svadjaju se dvoje, onda jedno kaze nesto uvredljivo ili pogodi istinom, i ode, a prvi ostane zbunjen i ne mrda, i onda sledi fadeaway do sledece scene sa muzikicom“. Samim tim, nemojte ocekivati ni nesto sto ce vam jako uposliti mozak, jer sam se licno mnogo puta zapitala zato se likovi ponasaju nekako …. opusteno, po scenariju 🙂 Dobre strane, kamera, ideja, prica, svi fino i pristojno izgledaju, gluma je odlicna, i scene su odradjene uverljivo i tehnicki jako dobro. Kad se sve odgleda, dobro dodje sasvim pristojna i zanimljiva galerija Behind the scenes.
Mozda cu ponovo da pogledam prve epizode, kako bi mi te dobre ideje ostale u secanju. Naime, serija pocinje tako sto se Kyle budi u sred sume, potpuno go, u sluzi … Ne seca se niceg, i ponasa se kao beba. Silazi u grad i …… Pa kao sto rece Walker, svaka dalja rec bila bi spoiler 🙂

Reci cu jos i to da sam uzivala u svakoj sceni koja se dogadjala u kuci Tragerovih. Verovatno namerno napravljena da bude topla, ugodna, svaki detalj na svom mestu, sveze cvece, vedre boje ….. obratite paznju na zeleni stocic za pisanje u kuhinji i na koso postavljen sto za kompjuter u dnevnoj sobi.

E sad, sigurno vec znate da je koncert Depeche Mode u Beogradu otkazan…. i jos ponegde, ali to me bas briga. Nekako ….. bas je bezveze ispalo. Toliko cekani, mjesecima unapred date pare, pa se onda ne zna, pa se zna, pa ne zna…. Zao mi je sto se covek razboleo, i operisao …… i razumem da su termini vec svuda zakazani i da nije lako sve to pomeriti i reorganizovati ….. ali neka vrsta besa … pa u Nemackoj su ih vec videli i culi mnogo puta, a mi nismo nijednom…..

No evo vam jos par zaznimljivih linkova, ukoliko nemate sta da radite na poslu 🙂
ABUZEEDO – grafika, PhotoShop, fotografije, ideje …..
LOVELY PACKAGE – zanimljiva resenja za ambalazu
I BELIEVE IN ADVERTISING – grafiska resenja, reklame, ambalaza

16 thoughts on “Kyle XY

  1. Olga kaže:

    3 serijala za manje od 2 nedelje + odlazak na posao svaki dan, pa nisi losa uopste 🙂 Ja se secam vremena kada sam skoro celu sezonu , neke druge serije, odgledala u roku od 24h…da, da…kao sto rekoh nekada…

  2. Ivan kaže:

    Stavljeno na listu za skidanje, doduše mora da sačeka da završim petu sezonu house-a, treću sezonu 30 rocka i drugu sezonu gossip girl, ali brzo to ide kod mene 🙂

    nego kad spomenu sajtove za ambalažu, ipak je dieline neprikosnoven.

    http://www.thedieline.com/blog/

    😉

  3. misha kaže:

    Jao, znam, nas povremeno napadne taj virus (srećom ne prečesto) pa onda cim dodjemo s posla, sve zamracimo i do sitnih sati ne ustajemo od tv-a.

  4. Mladi luk kaže:

    A kakvi ste vi to fanovi Depeche Modea kad su vam Budimpešta i Zagreb predaleko, a koncerti u tim gradovima nisu otkazani (u Budimpešti će biti čak dva nastupa)? I zašto bi nekome Beograd bio značajniji od Berlina ili Minhena, Kelna ili Hamburga?

  5. Viktor kaže:

    Ja preveo prve dve sezone kyleta za TV 🙂

    e zajebi 3 sezone za 2 nedelje nije ništa ja kad sam ostao bez posla sam odgledao celu seriju mash za 7 dana… imdb pa da vidiš koliko je to sezona….

Ostavite odgovor

