bogatstvo

Ovih dana sam imala prilike da se uverim vise puta kako bogatstvo nije novac, vec duh i raspolozenje. Zapravo, ili ste jedno ili drugo, retko ko moze imati oboje.
Elem, bila je ovo bogata nedelja.
Prvo da krenem sa onim hitnim, a to je da vas obavestim da ce se danas i sutra (30. i 31. maj) otvoriti novi izlozbeni prostor GRAD, u ulici Brace Krsmanovic 4 (ispod Brankovog mosta, na strani Savskog venca) – i to prodajnom izlozbom umetnika koji rade nakit, obucu i odecu, u novom a vise mozete saznati kod Teysteea ili Kulturnog Fronta.

Pre neki dan imala sam prilike da se popnem na poslednje spratove nove zgrade „Savograd“ – po mom misljenju ruznog, goropadnog i nefunkcionalnog objekta. Odozgo se pogled pruza na mnoge strane grada, a evo jednog koji mi je bio interesantan.
Photobucket

Zavrsen je Mixer Design Expo, poslednje veceri delio se besplatno KVART, a evo jedne fotografije koju sam uspela da uhvatim dok jos nije bila guzva – svidja mi se poza cure koju i ne znam, i sunceva svjetlost koja kao da izlazi iz njenog fotoaparata 🙂
Photobucket

Moram da vam predstavim i Milenu Markovic – mladu, kreativnu i veselu curu koja je kreirala ovu zaista zanimljivu stolicu, koja – kada se sklopi – postaje slika koju kacite na zid. Pretty neat, isn’t it ?
Photobucket

Pored svih tih zanimljivih stvari mogu da izdvojim radove Jane Kratovac:
Photobucket

Uskoro, 4. juna dolazi nam u bioskope Coralina !!!

A evo i par zanimljivih linkova:
CRAFT – posvecen kreacijama svih vrsta; papir, vuna, drvo, samo recite.
SAVTA CONNECTION – jos jedan street art
TILT SHIFT – za pravljenje fotografija koje izgledaju kao makete 🙂
TADA’S REVOLUTION – izgleda slatko, ali ..

19 thoughts on “bogatstvo

  1. stevo kaže:

    I meni se svidja cura koju ne znaš. Jedino na šta sam pomalo ljubomoran na vas Beogradjane je da vam nije dosadno, mislim na kulturna dogadjanja. 😀

  2. afroditta kaže:

    Veoma mi se dopada ova rasklopiva stolica,kao i masina za ves sa vratima.Oduvijek sam imala misljenje da staklena vrata, masine za ves treba zakamuflirati.Ovo je odlicna ideja i to jos od SMEG-a.
    Frizideri su im takode vrlo interesantni. 🙂

  3. stevo kaže:

    Pa čuj… za dvadesetak dana i idem za Beograd, tačnije na aerodrom da nekoga dočekam, ali ko zna, kada budemo vraćali na aerodrom tu osobu, u povratku možda malo i zastanemo da se prošetamo Belgrejdom. Pozzzz

  4. Milana kaže:

    Što bismo dolazili, kad nam ti sve lepo prezentuješ. 😉 Stolica je mnooogo dobra i originalna. Kućni elementi – za poželeti. :)Hvala za zanimljive linkove. Čekamo slike iz GRAD-a.

  5. Walker kaže:

    Nisi još gledala Koralinu? Sjajan je film, jedan od najboljih 3D filmova ikad (iako je kombinacija sa stop-motion zapravo). Minimalno je promenjena priča, ali ne smeta ništa, možda i najvernije prenesena knjiga na platno ikad.

    • magrit kaže:

      Nisam jos, hocu prvo da je pogledam u bioskopu. Raduje me ako su uspeli toliko da prenesu – mada, koliko vidim po trejleru, moja vizija je bila nesto mracnija 🙂

  6. Viktor kaže:

    E ja ti predlažem da ne tu stranu u tu novu galeriju kod mosta svratiš danas i pogledaš nakit jedne umetnice iz Skoplja. Biljana ili Bibi kako god da se pretstavlja i da joj kažeš da joj je nakit fenomenalan i da ti je to hvalio jedan Viktor koji sada živi u NS.

    • magrit kaže:

      Ako odem ….. bili smo D. i ja danas oko 13h, a tamo skoro nikog, osim 2 ljudi i par namestaja …. kaze pocinje izlozba od 17-22h. Ma nemoj, a sto je najavljeno da traje juce i danas….. pa me sad po ovom „ocu-necu-kisiti“ mrzi da odem opet 8km tamo i 8km nazad.

  7. zMaja kaže:

    E, pazi, meni se mašina dopada jer volim ove američke fLižidere (ne znam da li znaju ali to im je ne top5 američkih proizvoda i dEzajnova liste koju ja poDpisujem 🙂 ) ali ja volim da gledam kako se vrti veš u mašini! :))) (Ono, k’o kad Jamie Oliver gleda kako se vrti kokoš u rerni! 🙂 Ja sam prikriveni neurotičar (ili javni 😀 )- volim da gledam kako se stvari peru. 🙂
    Ali stolica je ludnica. Mondrian nije ni sanjao koliko ljudi će ga „pođoniti“ u budućnosti. 🙂
    Fotografija s onom žeMskom ti je super ali Ghost Project natpis niveliran s njenom pozom je plafon! 🙂 Super!
    Savograd, koliko god zvučao kao selo u kom žive ŠtrumPfovi je , pretpostavljam, CK(SK)2! (Ne mogu oni nama da sruše toliko ružno koliko mi ružno možemo opet da sagradimo! Taj rad, je l’? :)))
    Sviđa mi se Pobednik iza žice- prikladno! 😉

    Prodajno-izložbeni prostor GRAD je najbolja novost. nedavno mi je neko poslao tu informaciju. Iz prilično nerazjašnjenih razloga se grozim ulice Braće Krsmanović al’ sad je dobila bonus! 🙂

  8. Ivan kaže:

    Nisi svesna koliko sam ljubomoran na tebe što si bila na krovu savograda, ako sme da se zna na koju foru si došla na krov?

    i jedna molba, da li mogu da ti ćapim sliku sa krova za jedan drugi forum, pretty please? 😀

Ostavite odgovor

