moji omiljeni sajtovi

Kao prvo, tu je GoogleReader …. ok, ne bas sajt, ali servis, i to jako dobar. Kao i sve od Googla, razume se. Ako imate G-mail, imate i Reader. Sjajan je za pracenje sajtova i blogova, bila bih izgubljena bez njega. Steta samo sto blog-servisi sa Balkanskog podrucja nemaju feed za pracenje, pa ih Reader ne vidi…. tako moram Lornine postove provjeravati „rucno“ … U Readeru postoji i mogucnost sherovanja, tako da lako mozete vidjeti sta vam drugi ljudi iz vase liste prijatelja preporucuju, a i vi njima pokazivati. Znaci, nema vise „copy link/paste link“ u mail, pa salji …..

Pored Lorne, tu su i drugi nasi pletaci i heklaci 🙂 : Misha…. Joop …. cloopco …. i svi ostali, sa spiska malo dole desno. Zatim, ljudi iz SAD-a, pravi profesionalci za pletenje, fotografisanje i pisanje bloga…… BrooklynTweedLolly …. Stash, Knit, Repeat… i CosmicPluto. Poseban blog, u svakom smislu, pun dobrih i lepih informacija je Škrabalica. Onda tu je, naravno, Ravelry – sjajan sajt, must be and have ! I sve ove ljude mozete naci tamo 🙂

Onda, fotografija ….. uh, to je tesko, toliko toga ima dobrog. Ali recimo da navedem nesto sto jednostavno morate da znate da postoji, a to je BigPicture. Onda meni omiljeni FatOrangeCatStudio i JWL …. Ma idite na Flickr i gledajte fotke, taj je sajt izrastao iz neozbiljnosti u dobro, organizovano i zabavno mjesto.

I na kraju, da pomenem dizajn, i to dva fantasticna bloga : YankoDesign i Freshome.

Zahvaljujem se svima koji vode ove blogove, i ljudima koji su mi linkove preporucili !

10 thoughts on “moji omiljeni sajtovi

  1. Ivan kaže:

    i ja se tebi zahvaljujem za link za yankodesign, redovno ga proveracam
    sjajne ideje, lepe, manje lepe, neobicne i radikalne, sve na jednom mestu

  2. incoknito kaže:

    ja jos uvijek rucno ‘provjeravam’. na netu sam uvijek na kratko i na brzinu pa taj reader nisam ni primjetila 🙂

  3. zMaya kaže:

    blogger je utaljen s Googlom tako da „umanjena“ verzija readera postoji već na Dashboardu pa sam se orodila s njim uveliko. :)) ali, što sam još zaljubljena i u iGoogle!!!!!!!! to mi je je obaveza odskora- sve dodati na iGoogle pa da i ne otvaram dosadne članke ako mi se ne svidi naslov. :)))

    Visoka vi fala na pofalama i kritikama (i besplatnoj reklami :))))) ).

    Drugarski pozdrav! 🙂

  4. lorna doone kaže:

    … a ja jednostavno imam osjećaj da mi vrijeme curi kroz prste kao pijesak i da ništa ne stignem i to me izluđuje i sve čekam da taj period prođe i jedva stižem pogledati blogove, a ne ih još i komentirati i, i, i…… aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    (valjda bu prošlo!??)
    Hvala na spominjanju! Dvaput! zato se meni štucalo!!!

Ostavite odgovor

