vikend desavanja

Nisam mogla da odolim, prolazeci pored radnje St. George, da ne udjem i kupim ovaj pamuk predivne petrolej boje
petrolej pamuk
Od njega ce verovatno nastati neki prolecno-jesenji prsluk… i to poveci ili siri, posto me je prodavacica castila sa 50gr, da joj ne ostaje u radnji.

Uzela sam i 2 klupka „Schachenmayr nomotta Catania Color“, jedno za neseser za mene, za sitnice koje se muvaju po tasni; a drugo klupko da se nadje za saranje nekih decjih stvarcica.
pre neseser sareni

Danas je bilo toplo, pretoplo, vec mi je muka od vrucina koje nadolaze. Napravila sam gresku i otisla u rano popodne u centar grada. Guzva, vrucina, buka …. I „Modellina“ jos nije otvorila novu radnju, iako su rekli da ce to biti u aprilu. Barem ja nisam videla nikakve oznake.
Juce sam podigla biciklo sa godisnjeg servisa, promenjena je i zadnja guma (bah, serviser nije poverovao da vozim van asfalta, i da sam mogla tako da oderem gumu …), tako da sada nastavljam vozanje po Savskom keju, ponekad i dalje, i pravljenje pauze – citanje Robin Hobb…… toliko se zacitam, da prestanem tek kad mi je mnogo hladno, ili ne vidim u mraku :). Odlicna je, knjiga je podebela, ali mi je sa svakom stranicom zao sto je ostaje sve manje ….. A i korice se presijavaju 🙂

11 thoughts on “vikend desavanja

  1. magrit kaže:

    I ja sam se odusevila bojom Catanie, ova mi je bas sarenis u odnosu na druge 🙂 Malo mnogo cesto menja boju za moj ukus…. i prosto mi je divna ovako u klupku, dok je „linijska“.

  2. zMaya kaže:

    Ja imam nekoliko ovih šatiranih vunica od ISPE Padova (Duetto- taman debljina) ali nikad nemam pojma šta od toga da pravim- ja volim reljef i čipku a oni se gube u ovome. Ali sad sam našla ideju za dva klupka u divnoj modro/ciklama/zelenoj kombinacoji – papučice, of kors“! :)))))

    a što s’ konca tiče- ja nikako da se orodim s pamukom ali sma našla u sobi nekoliko klupčića čistog akrila (fuuuj) od tetksa kog sam kupila zimus, kao, za tašnicu jer je boja simpatična. Boja je grozna, vuna još gora a ja sam kreten koji je već raskupusao jedno klupko. (100g= skoro 3oo din). I sve sam što nije dirano fino vratila u radnju i napravila zalihe za DŽ! :))) Morala sma uzeti konac, šta drugo sada da uzimam. Našla sam neku ispranu maslinasto zelenu Unitasovu Helenu…možda bude šalče! :)))

  3. Milana kaže:

    Baš lepe boje. Bilo bi fino nešto za decu od toga napraviti, a i heklanje je zanimljivije kad se menjaju boje.
    Ah, prednosti većeg grada. Čitanje na keju, lepa vunica… kod nas nema ništa od toga. 😦

  4. bensedin art kaže:

    U zavrsnoj fazi sam pletenja sa „Golf“ koncem, pa baš i nisam oduševljena. Čini mi se da je loše upredena. A „Catania“ kad se hekla je fenomenalna! Imam svidjanje:)!

  5. misha kaže:

    He, kasnim, sve ste već rekle. Poznato je da se ja mučim sa šarenim koncem jer ono što kod nas pronađem jednostavno odbija da da efekat kakav bih ja želela pošto su prelazi jako brzi. Al’ svejedno uvek se zaletim pa kupim. Golf se lista, tačno. Iskrena da budem, kad se radi o pamuku, ja najlepša iskustva imam s Yumcom, da ne poveruješ. Dobro se pere, ne tegli se, odlično je upreden. E sad, što se ne može nigde kupiti i što je izbor boja očajno mali – to je već druga stvar.

    • magrit kaže:

      Yumco sam tek pre neku nedelju uspela da nadjem prvi put, u jednoj radnji u Zemunu. Uplicem ga medju boje za bebi cebence. Ako ti neka boja specijalno treba, mogu tamo da pogledam ?

  6. misha kaže:

    Hvala ti, ima u NS njihova prodavnica – kazu, jedina na svetu posto su ostale sve pozatvarane. Medjutim, nabavka im je dosta losa i nikad ne znaju sta ce „dobiti“.

Ostavite odgovor

