Zagorje, Zagreb i Zorna

Joj, ne, Lorna 🙂
Ali svakako sjajna domacica, odlicna mama i zena od koje se svaki cas moze nesto novo nauciti !

Elem, malo odmora od prosle godine, i eto mene u Zagrebu, da sjednem na kafu sa Lornom i Janom (koja je nedavno otvorila Stvaraonicu! ). A da ne bi samo setali po gradu (mada nije da nema sta da se vidi ! ), Lorna je smislila da odemo malo u Zagorje, i razgledamo kakvih zamkova tamo ima. Jer ja iskreno, nisam ni znala da oni tamo postoje.

Miljana, ne radi, te evo foto samo iz daljine:
Photobucket

Veliki Tabor, sav u skelama, i zatvoren za javnost. Moze se obici malo oko njega i dobiti utisak medveda koji spava. Jakog medveda.
Photobucket

Sa brda na kom je Veliki Tabor vidi se dio Hrvatske i vec Slovenija. Zapravo je cio taj put uz granicu, sto je i vidljivo po simpaticnim kucicama i uredjenim dvoristima punim cvijeca.
Photobucket

U blizini se nalazi i imanje „Gresna gorica“, sa slatkim restoranom, do koga se mora pjeske. Odusevile su me razne izreke usput:
Photobucket

Na kraju, Trakošćan. Predivna jezera dok se priblizavate. Onda livada puna porodica koje prave piknik. I onda zamak. Na stijeni, a opet nekako tanan.
Photobucket

I da, sa jedne strane ima i jezero:
Photobucket

I onda jos jedan dan uz rucak, heklanje, pletenje, cavrljanje i film i „1 protiv 100“ …… I ne mogu a da ne pomislim kako bi bilo bolje da je tako cesce. Sto bi rekli TBF:
Nekad se pitam jel’ tribalo sve baš tako bit pa mislim,
tribalo je bit, jer je proklet ovi svit
I dobri ljudi uvik izvuku deblji kraj
Zato se nadam da postoji i pakal i raj
Neki viši sud, Božja pravda
Da presudi i kazni svakog onog gada
Željnog rata i žednog krvi
Al ko je bez grijeha nek baci kamen prvi
Ironicno zaista, da citira Krista
Jedan od onih šta je odgojen u obitelji ateista
A razliku izmedju zla i dobra
Nisan naucija ni od fratra, ni hodže, ni popa

A da, i kupovina ! Pa, s obzirom da su radnje i asortiman skoro isti kao kod nas, sta bih ja kupovala ? Fabrika „Dalmatinka“ je nazalost pred zatvaranjem, pa me je Lorna vodila u „Leo Klupko“ gdje sam uzela punu kesu pamuka i vune…. joj, kako je tesko izaci iz te radnje !!

Crno-sivo-bijelo, meni za ljetnji dzemper ili slicno
Photobucket

Oranz varijacije 1 – starijem bratancu za ljetnji dzemperic
Photobucket

Oranz varijacije 2 – mladjem bratancu za ljetnje cebence
Photobucket

Petrolej, meni najdraza boja posle svih zelenih …. nesto u kombinaciji sa bijelim pamukom, vidjecemo.
Photobucket

Zuta „Jelka“, meni za dzemper, nije „Dalmatinka“ vec slovenacki proizvod.
Photobucket

A od same Lorne dobila sam braon kombinaciju:
Photobucket

fantasticno zeleno-braon-i_ne_znam_sta_jos
Photobucket

i naravno, zeleno 🙂
Photobucket

Fantasticno je to sto uz ovakve vikende zaboravim potpuno, ali potpuno na svakodnevni zivot. Kuci sam dosla oko 4 po ponoci, probudila se 5 sati nakon toga i bila uvjerena da je sve bilo san. Dobar san 🙂

14 thoughts on “Zagorje, Zagreb i Zorna

  1. Jana kaže:

    Joj, joj, joj, joj kako ti divno znaš sročiti entri, em tekstom, em slikom, em ugođajem!
    Baš mi je drago da ti je bilo lijepo u mojem rodnom kraju 😀

  2. zMaja kaže:

    Super. šteta samo što je Veliki tabor u skelama.

    A što se dalmatinke tiče- nedavno sam čitala da njihovi konci koji su u opticaju ovih godina, datiraju još iz ’92. :)))

  3. magrit kaže:

    Hvala, ali joj, zar sladak 🙂 Je l to znaci da nije ozbiljan ? 🙂
    Hvala na ponudi, razmislicu, sto da ne. Mada nisam u najboljem toku sa desavanjima na nasoj arhitektonskoj sceni. Ali, posto imam tvoj mail, cucemo se.

  4. romantales kaže:

    Baš me veseli da ti je u Zagroju bilo tako lijepo, ne sumnjam da ti je i društvo bilo jednako ugodno, inače se ne bi vraćala u Zagreb …
    Nego, jesam ja nešto propustila, kada je rođen taj mlađi bratanac, jel’ to Lale dobio bracu?

Ostavite odgovor

