vedrije teme

Sta slusam ovih dana:

Bat for Lashes – Daniel …. i to vise puta uzastopice, prosto ne mogu da se otmem. Predivno, emotivno, zrelo.

Naravno da sam odmah kupila kartu za Depeche Mode. I naravno za fan-pit. I naravno jedva docekala novi album. Ali nije mi nikako prijalo da cujem ponovo depresivu u prvim danima proljeca. Jedino sto nekako mogu da izdvojim je singl Wrong. Jako, otreznjujuce, istinito.

Heh, uvjek cu priznati da ja ipak na kraju mnogo volim county. Ali nisam strucnjak, pa ne znam kako se zovu svi ti pravci. Recimo, The Devil Makes Three – Old Number Seven ? Zarazno 🙂

Prekjuce sam svratila u „Mamut“ …. popela se na II sprat, pogledala, ocekivala da je to ponovo uzalud, i da necu naci, kad – na policama stoje „Making Money“ i „Assassins Quest“ …… S obzirom da na Alibrisu kostaju oko 3 eura, plus postarina jos po 7 …. a kod nas 900 i nesto dinara …. jeftino, braco, sestre 🙂 …. samo treba te knjige kod nas i docekati 🙂 A tek prevode …..
Photobucket

Cujem da Arctic Monkeys dolaze na Exit .. krasno ! Ako odem, ima da stanem u prvi red i gledam i slusam sta radi bubnjar. I da vristim kad cujem Do me a Favor … ocu, casti mi.

Od pletenja ovih dana nista …. sutra, da se proba biciklo, i cita na keju.

4 thoughts on “vedrije teme

  1. Walker kaže:

    Ja sam slučajno (preko reklama na DA) našao http://aphrohead.com/ koji ima jako jeftine knjige a poštarina je besplatna za ceo svet. E sad, to zvuči sumnjivo, ali jbg, ja ću isprobati, i to na Abhorsenu koji mi nedostaje pored Lirael i Sabriel. Šalju običnom poštom (UK Royal Mail pa dalje kroz ptt svake zemlje) tako da verujem da neće biti problema kao sa Amazon/DHL/UPS i silnim njihovim dodacima, a čini mi se da sam računao da izađe 1 knjiga oko 600 dinara samo…

    LM; ako je neko isprobao taj sajt i zna da nije prevara (ili zna da jeste) bilo bi lepo čuti da se ne zeznem 🙂

  2. JanaK kaže:

    Bas smo deca i ja dosli is knjizare i kupili smo jednu knjigu od Prachett. Moj sin voli da ih cita. A meni sam naravno uzela Vogue Knitting:)

  3. stevo kaže:

    Sad sam baš debelo uzdahnuo (ne da se opisati), nikad mi nije bila frka do dodjem do neke knjige, ali 79 g. naišao sam na albume Višbon Eš u Nemačkoj, Argus i ostalo… platio sam ih 25 i više maraka… Danas kada mi se „približava“ D King Vil Kam, ovako na Srpskom… (ne da se opisati)! Hteo sam da ti kažem da kapiram tvoje raspoloženje.

  4. magrit kaže:

    @Walker: hvala, pogledacu Aphrohead – javi kako je prosao eksperiment obavezno.
    @JanaK, probaj i ti procitati malo Praceta, dobro ces se zabaviti i osvjeziti 🙂
    @Stevo, 🙂

    I niko da komentarise muziku ?? 🙂

Ostavite odgovor

