grandioznost

Pre pola sata sam se vratila sa VIP otvaranja trznog centra „Usce“ …. bla bla … VIP, ma nemoj. Jeste bilo faca, politicara, sisa na „vidi moje sise“, i gomile ljudi …. Nisam bas mnogo ocekivala, ne znam ni sama sta ….. Guzva, pice, svi se muvaju, niko se ne smeje, ne cujes nista ….. neka…. Srecna sam sto sam dosla doma.

Elem, a sto sam bila pozvana na ovo pred-otvaranje?
Zato sto sam u ime firme u kojoj radim vodila izvodjenje tri lokala.
Evo, mozda ce vam biti zanimljivo da vidite kako je to bilo, i nesto sto necete vidjeti sad u gomili garderobe i boja.

Prvo, meni se objekat mnoooogo vise svidjao dok je bio betonska kocka (sad mi lici na novu novcatu kaubojsku stalu 🙂 )
Photobucket

Dok se izvode instalacije:
Photobucket

Postavlja se i izlog, bitna stvar svake radnje
Photobucket

I samo sto roba nije stigla:
Photobucket

I eto tako. Ima dobrih radnji, drago je meni sto su dosle u Srbiju. Ali, kao i u Delta City, ici cu ovde nedeljom ujutru oko 9h, kad ima jako malo ljudi 🙂
I jednog dana kada prerastemo grandioznost, mozda se vratimo malim radnjicama, u kojima mozete iz garderobe da vicete prodavacici „Daj mi jedan broj vece !!“, a u trznom centru …. vas niko nece cuti.

11 thoughts on “grandioznost

  1. incoknito kaže:

    🙂 ako vas je krenuo potrosacki kapitalizam kao ovde ni u devet neces naci parking :). ja ne podnosim shopping centre, i uglavnom kupujem online, idem samo kad moram, a i tad proletim dok muz sa djecom u autu pravi krugove oko centra.
    weirdo pravi :), a zato mi je ‘dusa’ se zaglaviti u neku malesnu radnjicu kakvih je sve manje….

  2. zMaja kaže:

    Lepo ste im opravili krematorijum! :))))

    Bato, meni je i Pančevo draže od tržnjaka. ustvari, u tržnjacima i jest’ roba iz pančeva! :))))

    „De si kupio cipele?“
    „U CK!“
    :)))

  3. makarone kaže:

    Kod mene u Novom Sadu još uvek ima malih butika, u kojima male, velike, sirote, uniformisane devojke, ni ne znaju šta prodaju! Tako sam kupila nedavno, za bagatelu, predivan sako od bordo pliša, koji je bio zabačen na nekoj vešalici, a ispred su naravno bile aktuelne „benkice“

  4. vrabac kaže:

    u devet ujutro u nedelju ?
    to mu dođe nešto kao liturgija u hramovima nove potrošačke religije?
    mislim, termin je isti kao za nedeljnu službu u crkvi:)

  5. magrit kaže:

    Posto je i kod nas stigla takozvana „kriza“, onda se ljudi vise setaju nego sto kupuju. A ja volim da kupujem, tako da ulazim u sve radnje, gdje god bile. To znaci i kad odem u unutrasnju Srbiju, volim da vidim sta ima, isto kao i u Delta Citiju. Garderoba je garderoba, meni mila, sta cu 🙂
    Vrapce, dobra misao ! Sad mi je jasno, posto nisam hristcanik, sta me tjera da idem 🙂

  6. sremica kaže:

    i ja sam vise za male radnjice…obaska mi postao mrzak na startu, jer je prilikom otvaranja jedan matori lik rekao- ovo nije za obicnog coveka…svaka mu cast, on je izgledao vrlo ,,neobican,,… mislio je na cene…bolje da je taj tip sto je ulozio u takav shoping centar ulozio u neku proizvodnju…mislim…tebi cestitke za rad i fotke 🙂

  7. magrit kaže:

    Dobra misao, bolje da su pare otisle na neko drugo mesto. Recimo, zastitu vukova ili orlova ili drugih zivotinja u Srbiji, uskoro ih nece biti jos mnogo, ali sta ces …. More money, more worrie.

  8. Tamie kaže:

    Very funny!!

    a desu slike od sise?? to bi bilolepse nego ove slike!! izgleda da je bilo lepo ipak… ja neznam kako da pisem dobro.. izvini! ali ucim svaki dan.

    Your friend in TX- USA… Serbski at heart and marriage.
    Tamie

Ostavite odgovor

