Kopaonik, prvi put

Da, prvi put u zivotu na ovoj planini… i posle 16 godina ponovo sam stala na skije…. i uspjela za dva dana svega se sjetiti, to se ne zaboravlja. Treci dan, sunce, plavo nebo … navukla sam dobre cipele i pantalone, i malo po malo, popela se na Pancicev vrh, na 2.017m nv. Vjetar je duvao toliko jako, da sam morala sjesti. I u svom tom snijegu, svakodnevnica je tako daleko. Da sam legla tu, zaspala i ostala, ne bi mi nista falilo.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

8 thoughts on “Kopaonik, prvi put

  1. Vanchy kaže:

    Prekrasne fotografije!!!! Znas, malo ti zavidim jer mozes uzivati u toliko snijega. Prava ljepota! Nedostaje mi miris zime i snijeg koji skripi pod nogama. Ovaj bijeli beskraj s tvojih fotografija izgleda poput bajke.

  2. jacqueline kaže:

    I can’t ski – my few attempts have resulted in me sitting on my butt for much of the day. There’s also not much snow in Australia and getting up to the mountains is very expensive. I am however very envious of people like you who can. Your photos are fantastic – but then again I would expect nothing less.

  3. magrit kaže:

    Hvala svima, drago mi je da vam se foto svidjaju. A da vam se ne svidjaju, prosto bih se pitala je li vam dobro, i jeste li normalni 🙂 Pred ovakvim prizorima tesko je ostati ravdonusan.

    Ali ipak, foto ne moze da prenese ono sto je bilo tamo.. Preporucujem, to je samo 4 sata kolima od Beograda.

Ostavite odgovor

