sneg, divota

Jest’, ja volim snijeg! Jer:
– škripi pod nogama
– ima bjelinu
– romantičan je
– tjera nas da usporimo
– divan je kad ga padne mnogo i niko ne gazi po njemu, i zove se „cijelac“
– pravi šare
– tjera ljude koji ne misle na našu planetu da kukaju i nerviraju se
– zacrvene mi se obrazi, baš sam sebi slatka
– imam zašto da obučem 2 para čarapa, nepromočive cipele, šal, kapu, rukavice….
– kad ne očiste ulice, napravi ovakve linije
Photobucket
Dobro je da imam novi moby, pa ga mogu svaki čas izvaditi iz džepa i slikati ovako nešto. Foto je malo obradjena u ADCSee-ju, kontras i zamenjene boje. Za 3 minuta, čas posla.

13 thoughts on “sneg, divota

  1. Škrabalica kaže:

    Ja ga obožavam takođe. Neka pada, i vreme mu je. Sećam se kada sam bila klinka da su zime bile snežne, dani i dani sankanja. Ovaj sneg sada je prvi pravi od zime 2004/2005 čini mi se.

  2. magrit kaže:

    Eh, kad sam ja bila mala, bio je nanos viši od mene. I sjećam se nekog tunela takodje. Al bilo je to davno, kada je ekologija bila nepoznata riječ, a i ja sam živjela u planinskom mjestu 🙂

  3. drveniadvokat kaže:

    divan je sneg, u NS pada, dosta ga ima, ne topi se i presrećna sam 😀

    dodala bih tvom spisku da volim kada niko ne gazi po njemu i kada ga gledaš, pod uličnim osvetljenjem izgleda kao da je posut prahom od dijamanata . . . predivan je . . .

  4. misha kaže:

    I kad se svetluca pod uličnom svetiljkom, i kad padaju krupne, krupne pahulje, k’o krpice, i kad je na drveću, po granama i grančicama, a ti iz tople sobe gledaš tu divotu.

  5. zMaja kaže:

    :))))))))))))))))))

    PoDpisivam svaku stvaku! HoČu i jaaaaaa! Još što ja volim to pahuljasto čudo!
    Nisam srela ni jednu pahulju već 2 godine! :((

    „Cijelac“, eeeej- nisam to čula sto godina! jeste, cijelac! I Jezuška kad se „oslikaš“ u njemu!

  6. lorna doone kaže:

    Imam osjećaj da sam crna ovca ovdje! Ja više volim topla (pa i vruća) godišnja doba.Snijeg mi je romantičan i lijep samo kad ne moram na posao, jer da bih uopće izala s autom do prve civilizirane ceste treba: 1. ustati 45 min ranije, 2. očistiti stubište i dio dvorišta do auta, 3. očistiti uzbrdicu na izlazu iz dvorišta, 4. vratiti se u kuću, 5. otuširati oznojeno tijelo, 6. krenuti bar 20 minuta ranije jer ljudi voze ko idioti kad padne snijeg…. tu prestaje svaka romantika 😛
    Ali što sse fino plete u toplini doma, kad je vani hladno!!!??? E, to da!

Ostavite odgovor

