Crveno-zeleno

Ovog vikenda nasla sam vise vremena da se prvo opustim, a onda i pletem. Jer ovo drugo ne moze bez prvog, ne kod mene.

Po 6. put zapocela sam oranz dzemper. „Tri puta meri, a jednom seci“ pratim cesto u zivotu, samo ne u pletenju. Ali ovog puta ide ovako kako jeste – jer zelim barem jednom da ga obucem ove zime 🙂

Photobucket

Takodje, odustala sam i od zelenih rukavica, jer je prevelika petljancija, a meni su brzo trebale. Pa sam sebi kupila jedne. Onda sam odlucila da ipak napravim sal, jer mi se dopala mustra.
Photobucket

A onda nije, jer se sal uvija.
Photobucket

Pa cu ga najvjerovatnije poparati, i kombinovati sa tamno-plavoj-petrolej komadima vunice koji su ostali od ranije i napraviti jedan klasican prsluk.

9 thoughts on “Crveno-zeleno

  1. Lorna kaže:

    I meni se sviđa ovo rupičasto!
    Nego, ja sam odavno „otkrila“ crtiće i često i rado ih idem pogledati u kino… pa i prije nego sam djecu imala kao ispriku :)))

  2. dea kaže:

    Prekrasna je ova zelena boja!
    A od crtića preporučam RATATOUILLE…Štakor kuhar.Crtić je fenomenalan!
    Gledala sam ga ko da nikad nisam crtić u životu vidjela!

  3. magrit kaže:

    Skrabalica – ne volim da mi setaju prsti unutar rukavica, a one do prstiju ne pravim jer meni nemaju smisla – prsti su ti koji mi se hlade. 🙂
    DEA – kako znas da mi je Ratatouille sledeci na redu ?? 🙂

  4. cloopco kaže:

    Oporila si rukavice????? Jao, da samo znaš koliko su one mene proganjale! :)))) Jedva sam sebi zavezala ruke da ne puknem pare još i na onakvu zelenu vunu da opravim i ja sebi jedne. Pa se sve mislim- kad okačiš fotografije- što sam se uzdržavala, uzdržavala sam se! 🙂 Sad ni jedAN nećemo imati zelene rukavice! 🙂

Ostavite odgovor

