Bolt !!

Upravo sam pogledala ovaj animirani film, i moram da ga preporučim.
Uživala sam na početku, smejala se u sredini, i uspela da se rasplačem na kraju 🙂

Photobucket

Ne mogu ni da se setim koji sam poslednji dobar film gledala, a animiranog mogu – bio je to „Madagaskar 2“ pre 10 dana, tokom kog sam se rasplakala dva puta i smejala bezbroj. I onda se pitam, da li to znači da bi bilo bolje da predjem potpuno na animirane filmove, koji su jednostavni, bolji, imaju poruku, za razliku od filmova koji … pa ili su puni psovki, ili nasilja.
Ah, da, mogu da se setim filma, bio je „Juno“ !!

6 thoughts on “Bolt !!

  1. misha kaže:

    E, da, Juno je baš bio osveženje na sto puta prežvakanu temu i konačno komercijalan američki film bez stereotipnih likova (ili bar ne mnogo njih). A kao kuriozitet, negde sam, na nekom od pletačko-heklerajskih foruma, pročitala kako se u jednoj sceni na kauču na kom sedi maćeha pojavljuje lep heklani prekrivač. Totalno nebitno, ali eto 🙂

  2. Suzana J. kaže:

    nisam gledala juno, ni madagaskare, a ni ovaj (koji je kandidat za oskara, a imam ga, te cu ga gledati sutra posto je veceras na prvom „ljubav u doba kolere“), ali sam pre neki dan gledala „upomoc, ja sam ribica“ i skroz je super crtani!

  3. magrit kaže:

    Misha – da, da, secam se te scene 🙂
    Ja sam na jednom blogu videla knitalong gde svi pletu dzemper u kom se vozav Firefly-ja pojavljuje u jednoj epizodi istoimene serije 🙂

Ostavite odgovor

