Nova vještina

Evo kako izgleda moj prvi heklani šal.
Heklani rad, uopšte 🙂
Photobucket

Još ne poznajem stručne termine – još sam u fazi „znaš, ono, kad namotam dve, pa provučem kroz donju, celu, ne, levo, desno….“ Ovaj šal inače radim podužno, što me oduševljava kod heklanja da to može. Mislila sam da bude od 3 reda, ali mi je to suviše dekadentno, pa ću ubaciti jednu asimetričnu ljubičastu štraftu.
Photobucket

Za sada, u korist heklanja mogu da kažem da je mnogo bolje što ne mašem sa velikim iglama, nego radim sa jednom heklicom, pa je manje opasno po druge ljude, i prigodnije za gradski prevoz i slične prilike. A jednako je zarazno kao i pletenje.

11 thoughts on “Nova vještina

  1. Škrabalica kaže:

    O, divno! I dobro došla! Tako lepo izgleda, ko bi rekao da je prvi?
    Znaš da je i meni privlačnije kukičanje zbog jedne igle 🙂
    Ali sam para dana baš na mukama. Donela mi je sestra iz Martija Loretu i ja nemam dovoljno veliku iglu za nju pa razmišljam o pletenju…

  2. magrit kaže:

    Škrabalice, hvala 🙂 Podrške i pohvala kad nešto počinjem nikad dosta 🙂 Ne znam koja je to vunica Loreta …. ali ako je bas debela, bolje da se plete, meni se čini.
    Dejane, ne bih bila ja Magrit, kad ne bih u hodu menjala radove ….. bice drugi izbor boje….. videćete 🙂

  3. misha kaže:

    Odličan početak, samo tako nastavi! I baš se radujem što smo uspeli da te navučemo na heklanje pošto si ti mene (nehotice) navukla na blogovanje!

    Još jedna dobra stvar kod heklanja jeste što kad paraš uvek treba da pokupiš samo jednu petlju, a ne čitav red 🙂 Jedva čekam nove fotke šala!

  4. romantales kaže:

    No, vidiš da ti dobro ide, heklanje je jednostavno jer sve radiš jednom heklicom, zauzimaš malo prostora, poneseš sa sobom i pikneš par puta dok čekaš red u pošti ili banci … ipak postoje radovi koji su ljepši u pletenoj varijanti od one heklane, ali ako tako gledam, onda postoje i oni koji su ljepši heklani nego pleteni 😉 Heklani rad ima jednu čvrstoću koju pleteni nema, ali i to je manje važno ako izabereš dobru kukicu uz nit kojom radiš.

  5. lorna doone kaže:

    Jesam ti rekla??? Baš mi je drago da si se odvažila za ovo i iskusila i sama da je zgodno znati i to. Uz to mi se čini da znanje heklanja upotpunjuje znanje pletenja i obratno…
    Usporedba heklanje vs. pletenje??? sjajna!!!!

  6. mashijellena kaže:

    Ja sam ljubomorna 😀 !
    Hocu i ja to da znaaaaam !!!
    A ne mogu i jedno i drugo. Pletenje i kukicanje. Mislim mogu ali ne znam jos ni da pletem a vec bih i ovo da znam.
    Kad se usavrsis (mada vidim da ti odlicno ide) naucices i mene, jel da :DDD?

Ostavite odgovor

