casopis i album

Pre neki dan setamo Deus i ja, nosamo stativ, stanemo da gledamo casopise na ulici, i vidim poznata slova, nesto sto pocinje na DE…. Nije valjda, sta je ovo, daj da vidim…. I jeste, Debbie Bliss ima magazin !!!

http://www.debbieblissonline.com/Magazine.asp

Cena je poprilicna, 840 din (za susjede to je 10eura), i Deus me je bas prijatno iznenadio sto mi ga je odmah kupio 🙂

I tek ovih dana saznajem da Siddharta ima novi album – zapravo ne nove pjesme, nego stare snimljenje u novom, akusticnom maniru…. Predivno !

11 thoughts on “casopis i album

  1. Suzana kaže:

    Cijena jeste poprilicna, ali kakvi se sve casopisi prodaju za iste ili skoro iste pare….ovo je ipak magazin koji nudi nesto vise od onoga „procitaj me jednom „. I jako bih voljela da ga ima i kod nas:))

  2. magrit kaže:

    Jao, nisam ga uzela, kupljen mi je 🙂 🙂
    To je bitno 🙂
    Elem, kad se krene od Moskve ka Kalemegdanu, kod drugog kolportera. Mada, ja sam uzela jedini primerak 😦

  3. Olga kaže:

    Magrit, izvini sto ovde dajem obavestenja, ali u pozamanteriji Marti su dobili novu vunicu, predivnih boja i sastava. Osim toga dobili su i onu vrstu „vunice“
    od koje bockanjem ili razvlacenjem iste, dobijes ucebane komade koje mozes da oblikujes u loptice, srca, cvetice…za nakit i razne ukrase. Valjda znate o cemu govorim 🙂

Ostavite odgovor

