tesan raspored…

… toliko, da ne stizem ni plesti, ni fotografisati, ni pisati blog.
No, uzivam, ne brinite 🙂

Za rodjendan sam trazila poklone u obliku novca – malo od kolega sa posla, malo od mame, malo od tate, malo od bake…. i uz pomoc drage mi osobe, kupih napokon stativ za fotoaparat. Jako sam zadovoljna, prelijep je i pun mogucnosti.
stativ

Danas sam bila i u Novom Sadu – a tamo mi je vrijeme uzasno brzo proslo, zato sto mi je bilo bas mnogo zabavno. Uspjela sam „okinuti“ i jednu fotku !
NS
U povratku prizori koje je stvarala magla bili su fantasticni i prelijepi, kao kroz neku bajku. Ali se naravno ne moze brzo voziti.

A sutra jos i nedelja, odlicno.
laku noc
Laku vam noc !

7 thoughts on “tesan raspored…

  1. misha kaže:

    Izgleda da je rođendan već prošao, ali srećan ti rođendan! Jedva čekam nove fotke. Sa stativom, gde će ti biti kraj?! :))) Javi se kad budeš ponovo dolazila 🙂

  2. magrit kaže:

    mmkf: za sada je odlican !!
    Walker: grejaci ….. tek treba da budu napravljeni 😦
    Viktore: znas vec sve.
    bensedin art: hm, da, jesam pomislila da ce ova fotka mozda uvrijediti Novosadjane, i izvinjavam se na tome, ali … to jeste dio Novog Sada i to je fakat. Pored toga, to je foto kao foto, gdje god uslikano bilo.
    misha: hvala 🙂 hocu, javicu se, obavezno ! evo javno obecavam !

Ostavite odgovor

