odmor – rekapitulacija

Ono najbolje – boravak na Staroj planini…. i to kakvoj planini …… planini i po!
Pravoj!
Netaknutoj!
Pa, skoro netaknutoj, posto ima samo jedan hotel „Babin zub“ na istoimenom vrhu i planinski dom.
Penjanje na najvisi vrh Srbije – Midzor – 2170m n.v. …. ne pitajte kako, kukala sam nekoliko puta, ostajala bez daha, razocarala se u sposobnosti svoga tijela …. ali uspjeh nekako. I nije sam vrh toliko spektakularan koliko put do tamo i nazad. I ironije, ono sto mi je bilo najneobicnije – sto usput nema nikakvog smeca bacenog sa strane, cak ni kutije Jaffa keksa…….

Pogled od ispred hotela
Photobucket

Pogledi na okolinu tokom penjanja
Photobucket

Photobucket

Poludivlji konji
Photobucket

Biljni svijet
Photobucket

Moje nogice, koje su mi bas lepo izgorele…. nema vise kratkih suknjica ove sezone …..
Photobucket

Put do Babinog zuba
Photobucket

Od tate drugara sa kojim sam bila na planini, sam dobila na poklon ovu masinu za pletenje, samo sto tesko mogu da proucim kako radi …. Pretrazila sam net, ali nista korisno nisam nasla. Svesrdno su mi pomogle i pletilje-blogerke, ali ja kao da sam duduk za ovakve stvari. Uskoro cu krenuti na kurs tkanja, pa mozda tamo neko bude znao …. Mada nesto mi se sve cini da u rucnom pletenju ima mnogo vise zadovoljstva.

Photobucket

Kad smo vec kod pletenja, napokon zavrsavam oranz-sivi prsluk !! Vidjecete fotke uskoro 🙂
Na pocetku odmora progutala sam 3 Pracetove knjige sa vjesticama, a onda ostalih 13 dana nisam takla nikakvo stivo. Na kraju krajeva, citacu ponovo u prevozu, sto bih na odmoru.

Inace, skoro svakog dana imamo prilike posmatrati filmsku ekipu koja snima film „Distrikt 14“. Hvala bogovima, ne cujemo ih.

Photobucket

Uspjela sam potrositi mnogo vise para nego kada nisam na odmoru …. napraviti gresku i uci u „FreshLine“ i spiskati 3000 din …….. za susjede, to je oko 40 eura. No miris grozdja mlijeka za tijelo, i ovog sapuna na foto, i jos jednog kao pepermint ….. Odoljevam da se ne samopojedem !

Photobucket

Mala vjera u film vratila mi se nakon sto sam pogledala „Batman – The Dark Knight“. Vrlo dobro. Ozbiljno, realno, sa zastrasujucim scenama (ne vodite svoju djecu ako imaju manje od 16), sa specijalnim efektima koji nisu „wow“ vec realni i ne gutaju scenu. Iako igra dosta poznatih glumaca, nijedan ne preuzima glavnu ulogu, sto je poprilicno opustajuce. Lagano bi se film mogao podijeliti u 2, ali sto da ne i ovako.

I da, posto sam rijetko pristupala netu, sacekalo me je 224 junk maila u Gmailu….
Ali sam zato bila vise napolje i vidjela se sa nekim ljudima koje nisam bas dugo. Sto moj tata kaze, za druzenje je potrebna dosada.

Sad, ajmo opet sklapati zivot po obrascu 9-5, radni dan/vikend.
Slusam novi album The Kooks…. ocekujem novi od Amy ….
Holesterol mi je rizicnih 6.0.
A dan je sve kraci, smraci se prije 8 uvece.

14 thoughts on “odmor – rekapitulacija

  1. lorna kaže:

    Sjajan odmor! Čak imamo i zajedničkih doživljaja… npr, doživjaj nogu spaljenih tokom šetnje 😉
    Meni ovaj sapun izgleda jako njami i nije čudo da si spiskala lovu na ovakve divote 🙂

  2. Mladi luk kaže:

    Priroda je bolja uživo nego kad je gledaš ispred monitora. Dobar potez, Magrit, mislim na odlazak u prirodu.
    Holesterol je velik, ali može biti i veći. Dakako, može ići i dolje.
    Kad smo kod muzike, zatvoriću oči praviti se da ne znam ništa i pomisliti da govoriš o vanserijskoj i jedinoj Amy o kojoj vrijedi pisati, o Amy Lee iz grupe Evanescence. Da, i ja očekujem taj novi album. Spominjanje svake druge Amy bi mi blago razočaralo :).
    Kod mene jure Huntingtosi; juče sam skinuo još neke njihove albume i sad imam skoro sve što je taj nepoznati, ali zanimljivi bend snimio.

  3. Jana kaže:

    Predivno izgleda ta planina! Sve me mami u planinare 🙂
    U pravu si što se tiče pletenja na stroju i ručnog – puuuuuuno više zadovoljstva pruža ručno pletenje, vjeruj mi!
    A kolesterol ne smijem komentirati jer je i moj visok, ali ipak mrvicu niži od tvojeg.
    Čula sam da cikorija pomaže pri njegovom suzbijanju, pa sad pijem bijelu kavu divku koju smo pili nekad davno kao djeca. Ako i ne snižava, barem je ukusna i uvijek me vraća u djetinjstvo 🙂

  4. bensedin art kaže:

    Uh, baš ti zavidim na pešačenju, obožavam netaknutu prirodu (ali da ipak ima malo civilizacije)! Fotografije su divne, a radujem se što ćeš ići na kurs tkanja, da nas u ovom blogosvetu bude više!

  5. cashmerecafe kaže:

    Priroda na fotografijama je predivna! Posto zivim pod planinama (Alpama, u stvari), misklim, da znam, kuda cemo za vikend. 😉
    Najpre sam pomislila, da je taj tvoj sapun neka halva ili nesto slicno za jelo. Izgleda ukusno 🙂 Dobro, ja sam Lush junkie, pa mogo razumjeti kako pare ispare u specificnim situacijama.

  6. drenka kaže:

    jako dobri pogledi !zavidim se tovjem penjanu po planine. neznam jeli bi mogla ja to izdrzati, nisam taj tip a i nemam kondicije. Bas mi se svidja ova biljka koja si uslikala.

  7. Vanchy kaže:

    Drago mi je da si imala dobar i aktivan odmor. Fotke su prekrasne, a posebno mi se svidja biljni svijet.
    Jedva cekam vidjeti prsluk koji radis.

  8. Vanchy kaže:

    Kod nas je bilo kise, pa je sad opet vruuuuceee. Sad kad Gustav udari na obalu opet bi trebalo biti kise… no nadam se da ce na kisi i ostati i da ce dok dodje do nas izgubiti snagu.

  9. photofairy kaže:

    prelepe slike! za onaj sapun sam mislila da je kolach :)) josh nisam doruckovala pa mora da je zbog toga… e, da, jesi cula da Pracet ima Alzhajmera? 😦 moram pogledati tog novog Betmena, izbegavam jer cu se rastuziti zbog Heath Ledgera ali svi kazu da je film mrak. pozdrav lepa moja 🙂 ps. taj holesterol mora dole, ima li kod nas onaj neki puter ili jogurt koji smanjuje?

  10. magrit kaže:

    Vancy, joooj, drzimo palceve da Gustav toliko oslabi da vam donese samo laki povjetarac i osvjezenje !!!

    Photofairy, cula sam za Praceta …. sto se tice putera, ne prilazim mu blizu 🙂 a i nema toga, barem ja nisam cula. Samo treba vise vremena da provodim na svjezem vazduhu, i trckaram pored rijeke 🙂

  11. Charolija kaže:

    Sve slike na tvom blogu mi se mnogo dopadaju. Baš imaš „oko“ za dobru fotografiju… a to što pleteš me je posebno oduševilo. 😀 Hoću i ja, ali mislim da nemam vremena za to, ali imam baš dobru volju. 🙂

Ostavite odgovor

