mobilni robovi

Imam dva mobilna telefona…. Kupiću i treći izgleda, da imam kad isključim ova dva. A zašto ?

Čovjek kome kao firma renoviramo stan zvao me je na privatni broj (ne na službeni!) u nedelju popodne oko 16h da me pita gdje sam ….. a sada, u skoro 20h – e ne znam, pošto se nisam javila.

Mislim, bogovi, dokle ?!
Je l’ ja imam taj telefon, ili on mene? Šta znači biti „dostupan“ …. i ako nisam, je l’ ima neko pravo da se ljuti?

Ali ipak….. kad mi on ujutu pošalje slatku poruku za dobro jutro …..

—————————————-
KOMENTARI:
• At 30. oktobar 2007 19:47:00, MOJmentalni_kung_fu said…
kad ti `on` posalje, to je drugo :). a neka se nijesi javila.
• At 30. oktobar 2007 20:30:00, DiplomiraniDuduk said…
Privatni broj ne bi smeli da saznaju poslovni partneri! Sve poruke mogu slati i na službeni! 🙂
• At 30. oktobar 2007 20:34:00, magrit said…
MMKF, fala….. Dipl.Duduk, sto cu kad smo tek nedavno dobili sluzbene, a do tada koristili ove nase, pa sad svi znaju oba i ne postuju privatnost i rad od 9-5 nikako.
• At 30. oktobar 2007 20:35:00, ShArGaRePiCa said…
Dobwo ti imash zhiFatza… cFe bik ja to wazjoowila :o)
• At 30. oktobar 2007 21:06:00, pirat_w (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Šta da ti kaže neko ko ima 5 brojeva. Uvek će neko ko ne treba naći način da te pozove na privatni broj. Ali trići broj je dobar za proveru ko ti je pravi prijatelj. Daš ga samo odredjenoj grupi ljudi i napomeneš da je taj broj samo i isključivo za njih i nikoga drugog. Ako ga dobije neko drugi… Znaćeš ko je izneverio tvoje poverenje. I da u pravu si ti jesi rob mobilnog telefona. BTW jesi čula za sekretaricu? Odlična fora kad hoćeš nekoga da izbegneš. Preusmeriš pozive na sekretaricu i javljaš se samo onima kojima hoćeš.
• At 30. oktobar 2007 21:16:00, AUTOR.EXE said…
A OTKUD ČOVEKU, „KOME KAO FIRMA RENOVIRATE STAN“, TVOJ PRIVATNI BROJ?
• At 30. oktobar 2007 23:46:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Zavisi da li te trebao poslovno ili privatno? I ja mrzim kad me netko vikendom uznemirava!:(
• At 31. oktobar 2007 2:07:00, Walker (zvati samo između 3 i 4 ujutro) (Neregistr (Neregistrovan) said…
Nikad nisam imao problema da isključim telefon ako treba i na par meseci, niti da se pravim lud i ignorišem poruke… A sad mi je i baterija oslabila gadno, sam se gasi stalno čim neko nazove 😀 😀 😀
• At 31. oktobar 2007 3:04:00, incoknito (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
bolero je fenomenalan. ja sam kategoricki odbijala da kupim mobitel sto sam duze mogla. tj dok nisam postala mama.
• At 31. oktobar 2007 8:34:00, kraljpajaca said…
Magrit, podrska! Nabavi i treci mobilni.
• At 31. oktobar 2007 9:25:00, nekidezivot said…
e, jes gadno, al sve se da istrpeti zarad te jutarnje miline 😉
• At 31. oktobar 2007 11:24:00, mightymici said…
Napravi poruku na voice mailu da sluzbene pozive primas samo do 17 h, dokle ti je radno vreme i da ces smatrati krajnje neprofesionalnim ako neko ne postuje tvoje radno vreme! I tu poruku snimi krajnje hladnim i autoritativnim tonom! 🙂
• At 31. oktobar 2007 17:59:00, AUTOR.EXE said…
misliš – AUTORitativnim? 🙂
• At 31. oktobar 2007 20:11:00, lorna doone (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
I ja sam naoružana s 2 moba. Jedan privatni, drugi poslovni, ali su od različitih mobilnih operatera, pa i privatne pozive primam na poslovni mob. Hvala bogu da se lijepo na displeju čita ko zove… pa biram kome se javljam!
• At 1. novembar 2007 23:05:00, Mungos said…
Mislim, stvarno, a otkud njemu tvoj privatni broj? :O)))

Ostavite odgovor

