Petrolej

Petrolej bolero je gotov. Čekala sam vikend kako bih ga na miru sastavila, jer nisam ljubitelj uvlačenja čvorova i krajeva.
petrolej gotov

Vunica je Unitasova „Ana“, a bilo mi je potrebno nešto manje od 350gr. Kao broš mislim da se odlično slaže ovaj list, koji sam naslijedila od moje tetke.
Photobucket

Braon pončo i dalje stoji nezavršen, ali me to nije spriječilo da počnem novu stvar – šal za prijatelja. Poželio je istu vunicu…. odem, kupim istu „Anu“, dodjem kući i vidim da ipak nije to to ! Nešto je tanja i „končasta“, sastavljena od niti različite boje. Cccccc. Minus za proizvodjača. Ali šal ispada ok. Iako na etiketi piše igle 2 ili 3, pletem ga na 4 i po, pa je vazdušast.
Photobucket

I za kraj, spoj 2 hobija : jedna fotka i nešto vunice 🙂
Photobucket

—————————————-
KOMENTARI:
• At 27. oktobar 2007 11:37:00, mightymici said…
Bas je lep bolero! Vrednice jedna, a vreme ko stvoreno za pletenje… Lep spoj dva hobija, nema sta! 🙂
• At 27. oktobar 2007 11:38:00, shmizla said…
savrsheno je.. divno..:)))
• At 27. oktobar 2007 12:40:00, magrit said…
hvala, hvala 🙂 bilo je zadovoljstvo. a sad…. na šal ! …. ne, prvo pranje sudja ….. 😦
• At 27. oktobar 2007 13:09:00, DiplomiraniDuduk said…
„Iako na etiketi piše igle 2 ili 3, pletem ga na 4 i po …“ Pravi stvaralac i umetnik se i razlikuje od rutinera po tome što se ne drži „propisa“, nego sledi svoju ideju! 🙂
• At 27. oktobar 2007 13:25:00, marica (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Uvek se odusevim kada istrikas nesto, a upravo ta kombinacija ova tvoja dva hobija ove slike cini savrsenim 🙂
• At 27. oktobar 2007 19:04:00, drenka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Nisam neki fan bolero,a ovaj je nesto predivno.Svidja mi se i boja i mustra.Bros-list je pravo osvezenje.
• At 27. oktobar 2007 20:56:00, lorna doone (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Već i beogradski vrapci znaju da volim plavo i ne može mi se ne sviđat i ovaj bolero… pogotovo zbog ujednačene i pedantne izrade. Sad kad te nahvalih za pletenje, nemam komentara za fotku!
• At 27. oktobar 2007 20:57:00, jullie said…
boja me osvojila, a bolero def nije za mene… no za mlade dame bi mogao (kad završim svoju majicu- sram me bilo al još nisam:)
• At 27. oktobar 2007 21:14:00, magrit said…
DiplomiraniDuduče, hvala najljepsa 🙂 Dodala bih jos da, kad se nesto voli, nije tesko napredovati. … marice i drenka, hvala, drago mi je da vam se svidja :)…. lorna, ma slobodno 🙂 …. jullie, zeno, vidis li ti koliko je ovaj bolero širok ?? A daleko da sam od mlade, a još dalje od dame. Čuj, nije za tebe. A za majicu neka te je sram, tu imas pravo 🙂
• At 27. oktobar 2007 22:03:00, sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
prekrasno! Boja je odlična! A ANA – pričak mi o tome! Puno pletem baš njome, ali zna me izluditi ako zafali!
• At 28. oktobar 2007 0:27:00, Posetilac (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
divan je bolero.moja je drugarica upravo odlepila za njim,pa bi zelela da zna cenu.a gde kupujes vunu,ja bih da heklam sa njom,jer da pletem nemam pojma…
• At 28. oktobar 2007 0:39:00, Posetilac (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
izvini,nadjoh na tvom starom postu cenu i prodavnicu,ali ponuda za bolero i dalje vazi…
• At 28. oktobar 2007 0:45:00, jelo said…
hajde mi ispleti one šarene čarape, sećaš se! i nešto za bebu – šal i rukavice, recimo! pliiiz!
• At 28. oktobar 2007 12:07:00, magrit said…
Posetiče, žao mi je, ali ne pletem za novac. Jelo, izvini, ali obaveza je mnogo i lista pletiva za ljude koje znam i volim je već popunjena za ovu zimu.
• At 28. oktobar 2007 12:32:00, nikolajevička (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
bolero je jako šarmantan
• At 29. oktobar 2007 10:46:00, Goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Magrit ovo je PREEEEEDIIIIIVNO!
• At 29. oktobar 2007 17:41:00, Strider (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Svaka cast za ovu poslednju fotku
• At 30. oktobar 2007 7:30:00, Pamil (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Bolero je super,a priča još bolja.Iskopirao sam prvi i drugi dio da ga u miru pročitam.Nadam se sa tvojim dopuštenjem.
• At 30. oktobar 2007 7:52:00, romantales (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Lijepo izgleda taj boler, ali bolje bi bilo da si ga obukla, pa uslikala. Ovako malo amorfno izgleda, bolero je definitivno jedan od onih odjevnih predmeta kojeg najbolje možeš ocijeniti tek kada je na tijelu. Zato, stavi još jednu sliku gdje ga nosiš.
• At 30. oktobar 2007 9:05:00, Magrit said…
Hvala, nikolajevička i goce 🙂 … Pamile, dopuštam, nadam se da ćeš uživati…. romantales, u pravu si. i planirala sam uslikati se dok ga nosim, da vidite kako stoji.
• At 30. oktobar 2007 22:18:00, spes said…
Poslednja fotka je sjajna, oslično ukomponovane boje. Novi aparat?
• At 31. oktobar 2007 9:13:00, Magrit said…
hvala, spes, da – novi aparat 🙂 obajavljeno ovdje prije mjesec dana:)
• At 2. novembar 2007 22:20:00, Posetilac (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Bolero je jako lijep.Toliko mi se svidio da sam pocela plesti kcerki.Imam jedno pitanje.Treba li ovaj sredisnji dio od 20 inchi biti bas toliko dug?Mojoj je kcerki samo 6 godina, pa mi se cini da ce to biti puno.
• At 4. novembar 2007 19:23:00, missie said…
ja sam jednom pokusala tako nesto (sal ne bolero), al mi nesto nije uspelo.. jel da da je great feeling kad sklepas nesto sam? draze ti je nego bilo sta sto kupis…
• At 4. novembar 2007 21:52:00, magrit said…
Posetioce, da li imas uputstvo ? Sredisnji dio ne mora biti tako dug, to je za odraslo bice…… Missie, daj, drz se, pokusaj jos jednom 🙂 jer jeste super osjecaj kad nesto sam pravis.
• At 5. novembar 2007 14:35:00, Posetilac (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Hvala na odgovoru.isprintala sam uputstvo sa tvog bloga.
• At 12. novembar 2007 11:23:00, photofairy said…
divan bolero i veoma lepe slike. prava uzivancija 🙂 ja bih volela da znam da pletem ali sam corava i nestrpljiva, ne bas najbolja kombinacija…

Ostavite odgovor

