StarDust / Zvezdana prašina

Fantastično ! Slatko ! Magično !
Postoji knjiga (napisao Neil Gaiman), i od skora film (pravili mnogi). Knjigu je izdala kod nas „Laguna“, mada ju je mnogo bolje čitati u originalu. Ako se neko sjeća, film sam najavila u ovom postu.
Sinoć smo Sidekick i ja otišle da ga pogledamo. Malo li je reći da sam se rastopila na par scena, navijala, a na par pljesnula rukama.
Photobucket

Ne volim kada u filmu fantazije igraju poznati glumci – ne želim da išta tu radnju poveže sa našim svijetom. Ali ovdje sam prijatno iznenadjena. Pfiefferovoj mnogo dobro stoji uloga zloće, a De Niru uloga dobrice. Kraljevska braća, dedica na zidu … svi su odlično odabrani, i odigrali svoje uloge.
Photobucket

Za roditelje: po mojoj procjeni, ovo nije film za djecu ispod 10 god. Ima smrti i borbe, ali se nijedan probod ne vidi, i krv koja teče je plava 🙂
Photobucket

—————————————-
KOMENTARI:
• At 26. oktobar 2007 9:46:00, mightymici said…
Znaci, vredi pogledati ovaj film. Hvala na preopruci! Samo mi je zao sto nisam mogla da vam se pridruzim sinoc 🙂
• At 26. oktobar 2007 10:01:00, Magrit said…
Vrijedi, mici, no ja se uvjek ustručavam preporučiti ovakav film, jer znam da je malo ljudi ostalo djeca i da još manje njih uživa u maštovitom filmu.
• At 26. oktobar 2007 11:18:00, Walker (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
AAA, sredi bre ovaj template, dolazim i vidim „Zvezdana prašina 2“ – i upitam se, nije li i Gaiman pukao i krenuo iz umetnosti u komercijalu, sa nastavcima i… Zamalo da umrem bre… Sad će pisati 3 kad ja ostavim komentar… Uh… A „Kompas“ jel’ došao? Baš se pitam kako će njega da skarabudže?
• At 26. oktobar 2007 12:41:00, Magrit said…
e pa sad …. bice valjda 123 komentara, pa nece biti zabune :)… „kompas“ stize u decembru, i meni se cini da su ga ok uradili. gledala sam i trejler za Elizabet, i mogu samo reci da Kejt odlicno izgleda, i … „All hail the queen“ 🙂
• At 26. oktobar 2007 13:07:00, nemiri said…
kako nekad ne preskoče smrt i krv?
• At 26. oktobar 2007 13:10:00, Galadriel said…
Pošto obažavam fantasy, toplo zahvaljujem na preporuci. idem odmah u bioskop:)i, reče das Kejt doboro izgleda? Misliš, ja dobro izgledam:))))
• At 26. oktobar 2007 20:01:00, lorna doone (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
U biti sam ga htjela gledati s klincima, asad sam dobila i sjajnu preporuku!
• At 26. oktobar 2007 20:45:00, vithor terminus said…
Gaiman jeste komercijalan, uopste umetnost i komercijalni uspeh nisu medjusobno iskljucive kategorije.

Ostavite odgovor

