october 07 playlist

Često me pitaju: A kakvu muziku slušaš ?

Ni lakšeg pitanja, ni težeg odgovora. Mogu samo da kažem šta mi se ovih dana dopada. Šta mi trenutno odgovara. Na mom mp3 playeru vrti se ovih dana sledeće:

Alison Krauss and Union Station – I am a man of constant sorrow (odlično dok putujete gradskim prevozom)

Gillian Welch – No One Knows My Name (voljela bih da znam da sviram gitaru. Izašla bih na kej, i pjevala ovo)

James Blunt – 1973 (trenutni hit, koji će brzo da mi dosadi)

Kaiser Chiefs – Boxing Champ (e ovo ću da naučim da sviram na klaviru, a da otpjevam već znam)

KT Tunstall – kompletan album „Drastic Fantastic“- odlično! Izdvajam Funnyman i Hold on

Syd Matters – To all of you (već dugo na mojoj listi, pa smatram da mogu da je pjevam i po mom tekstu)

The go team – Grip Like a Vice (poprilično otkačeno i glasno ženski 🙂 )

The Klaxons – Not Over Yet (tri momka u spotu kao samuraji koji štite tajnoviti objekat ? Mora da je dobro !!)

Tori Amos – Big wheel (ubuduće, kad naidjem na dosadne tipove koji misle da mogu da me impresioniraju svojim novim Mercedesom, otpjevaću im ovu pjesmu)

Travis – Selfish Jean (šta da vam kažem o njima, a da već ne znate? )

—————————————-
KOMENTARI:
• At 16. oktobar 2007 22:43:00, Sidekick said…
Kakva eklektična mešavina žanrova :D. Eh, sluša se Tori. Podržavam 😀 :D. Čini mi se bi ti odgovarala i njena „You can bring your dog“.
• At 16. oktobar 2007 23:05:00, Mungos said…
Lepa ti je muzika ali ja nikako da ti ovo kažem: templejt ti je odličan! Obećava. :O)))
• At 17. oktobar 2007 8:53:00, Magrit said…
Sidekick, naravno da se sluša, njeni savjeti su neprocjenjivi :)…. Mungose, hvala. Ali nije template, pravim ga uz pomoc poznavalaca CSSa 🙂 Promijenjena je samo boja pozadine u bez, i boja slova u tamno braon.
• At 17. oktobar 2007 10:02:00, mightymici said…
Odlican heder, bas pravi jesenji… Lepa setnja parkom :O)
• At 17. oktobar 2007 11:30:00, Magrit said…
Hvala Mici 🙂 Kao što sam već rekla, nije u pitanju šetnja, već vraćanje rano ujutru u BG poslije provoda u NS. Sa BASa, pored parka Manjež, pa u stan.
• At 19. oktobar 2007 11:36:00, Nymph (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Kaiser Chiefs and Tori!!!! odlično! a sad svrati k meni pa preuzmi Meme 😉
• At 20. oktobar 2007 8:33:00, Magrit said…
Hvala Nymph :)A sto se tice meme, ok je tema, ali trenutno nisam u raspolozenju prikazivati moje privatno mjesto za kreativnost 😦

Ostavite odgovor

