jesen, najbolje doba

Prekovremeni rad na poslu … jedva cekam vikend da izadjem i fotkam opalo lišće novim aparatom. I ponesem pletenje, i njega fotkam na otvorenom. Ali oćes …. Dok je cijele nedelje sunčano, tako je za slobodni vikend kiša. Logično zar ne ? 🙂

No, pošto mene ne može lako da oneraspoloži oblačno vrijeme, fotkala sam pletivo u sobi.

BRAON PERUVIAN PONČO – isplela sam jednu polovinu, sad još treba drugu. Link to mustre Elann ovdje.
Photobucket

CIKLAMA PRSLUK – skoro da ga završim, ali mi je nestalo konca. A nikako da odem do St. Georga i kupim još. Mustra, moja 🙂
Photobucket

PETROLEJ BOLERO – pletem ga sa velikim zadovoljstvom, jer je jednostavan, od Unitas vune „Ana“, po ovoj mustri. Jednostavno je i lako, a ako se sjećate, takav sam poklonila snaji za Novu Godinu, u roze boji.
Photobucket

Za jednu mladu damu plešću prsluk sa kapuljačom od, kako piše, „Extra Australina Merinos“ vunice – nešto što do sada nisam probala. No sigurno će Joop znati. Jako je lijepa i kvalitetna, i skuplja od Unitasove vunice nekih 3 puta. Mustra je iz časpisa Filati od prošle godine.
Photobucket

I na kraju, sve je to stalo u moju pletenu korpu u kojoj držim aktuelno pletivo.
Photobucket

—————————————-

KOMENTARI:
• At7. oktobar 2007 19:34:00,zmusaid
Evo ako nista drugo sa pravim objektivom i prava dubinska ostrina, lepo 🙂
• At7. oktobar 2007 19:37:00,Mungossaid
Lepo je kad si tako vredna. :O))
• At7. oktobar 2007 19:37:00,Magritsaid
Hvala ZMU ! – mnogo mi to znaci. Jao ne znas koliko se bedacim kad mi ne ide fotkanje sa novim aparatom ! Te neostro, ne pukla bijela, te ovo te ono …. UH, naucicu, ne zvala se ja Maja 🙂
• At7. oktobar 2007 20:18:00,marica (Neregistrovan) (Neregistrovan)said
Bas ti zavidim na ovom hobiju, ili mozda bolje reci zanatu posto si majstor za pletenje 😉 a bogami i ove slike pletiva stvarno dobro izgledaju 🙂
• At7. oktobar 2007 21:15:00,Magritsaid
Mungose, u isto vrijeme smo napisali post 🙂 Vredna, vredna…. ma nisam, nego to volim. Da sam vredna, isla bih da trcim malo ….. Marice, da znas da je prava uzivancija naci malo vremena i uzeti plesti, tap, tap …. Hvala na komplimentima 🙂
• At7. oktobar 2007 22:08:00,Goce (Neregistrovan) (Neregistrovan)said
Svia mi se novi izgled bloga! Sve je puno boja i slika ba kao i jesen! 🙂
• At7. oktobar 2007 23:44:00,joop (Neregistrovan) (Neregistrovan)said
koliko radova za jedan post! zanimljivo da ne znam za ovu firmu ali merino mi je definitivno najdrazi. mekan je ko nijedna druga vuna i sigurna sam da ce malena uzivati u tvojoj kreaciji!
• At8. oktobar 2007 7:17:00,romantales (Neregistrovan) (Neregistrovan)said
Ila sam pogledat kako izgleda taj peruanski pono, jer na slici ba i ne razaznajem, kad tamo lijepo pie: pogodno za poetnike. Poetnike? Pa ti si daleko od toga, ubudue trai uzorke za expert level, komplicirane, izazovne …
• At8. oktobar 2007 11:43:00,lorna doone (Neregistrovan) (Neregistrovan)said
A ja sam mislila da jedina u koari drim i do 5 zapoetih radova, kad ono… Naumila sam danas napraviti istku! Inae mi je bolje, hvala na pitanju. Pitanjce za tebe: si udomila macana?
• At8. oktobar 2007 19:38:00,Magritsaid
Goce, hvala 🙂 Jos samo da promijenim fotku u zaglavlju u tom stilu….. Joop, uh, ovo sam radila nekoliko mjeseci unazad 🙂 ….. Romantales, jesam daleko od pocetnika, ali zato i zasluzujem opustiti se uz nesto sto mogu plesti uz film 🙂 …. Lorna, pa naravno, mi vec imamo toliko istih osobina da me ovo uopste ne iznenadjuje. Drago mi je da ti je bolje. Macan je vracen u dvoriste, kod mame i brace, i prihvacen je natrag.
• At9. oktobar 2007 7:46:00,misha (Neregistrovan) (Neregistrovan)said
Bas si vredna! Pono me ba zaintrigirao, jedva ekam da ga zavri.

Ostavite odgovor

