poslije 3 nedelje na jugu….

3 nedelje poslom u Podgorici. Lako je privići se na čist vazduh, široki bulevar i ljubazne ljude. Na poslu :

– Majo, sa tobom je lijepo saradjivati.
– Majo, moram ti reći, širis mnogo pozitivne energije.
– Majo, nemoj da te hvata panika, to ne priliči ni tvojoj inteligenciji, ni tvojoj dobroti.
– Majo, oduševljavaš me.
– Majo, legenda si.

Kad me svi tako hvale, ja ne mogu da se ne pitam: A gdje si ti, moj kauboju, da mi kažeš tako nešto? Gdje si, moj hrabri ratniče, moj rudaru sa zastavom, moj heroju?
Kad ćeš se pojaviti ….. I hoćeš li moći izdržati mene ovako zadrtu, zvocavu i samostalnu?

————————–
I want to be buried in your backyard
and when the flowers grow just you know
you are still in my hearth

—————————————-
KOMENTARI:

• At 22. septembar 2007 21:41:00, MOJmentalni_kung_fu said…
tu je,samo sto nije stigao…ljubim te
• At 22. septembar 2007 23:02:00, Walker (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
@Maja: Nеk’ si ti živa i zdrava i nasmejana, sve ostalo će doći na svoje… A sad kad si zadrta i samostalna nećeš valjda da čekaš nekoga, sad treba tebe da čekaju 😉 @momentalna: Il’ se seli na blogger il’ uključi komentare, nemoj da ti šaljem Marka…
• At 22. septembar 2007 23:59:00, MOJmentalni_kung_fu said…
😀
• At 23. septembar 2007 0:15:00, Pecaros (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
tu je verovatno je malo zalutao ili odmara konja tvoj kauboj…ali stize on na vreme…
• At 23. septembar 2007 7:13:00, Magrit said…
Ajte, ljudi, budite realni ….. odake znate gdje je tamo neki covjek ? ………… 🙂
• At 23. septembar 2007 8:21:00, Mungos said…
A zar ce imati izbora? ;O)
• At 23. septembar 2007 11:55:00, jela_pulchra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Za kauboja Majo ne znam, ali je meni drago sto si ti ponovo cyber sa nama. Jeeeej
• At 23. septembar 2007 16:03:00, MOJmentalni_kung_fu said…
ja po sebi.a bila sam `gora` od tebe :). poljubac
• At 23. septembar 2007 22:17:00, romantales (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Nije sve u riječima, ponekad se najljepši komplimenti dobiju pogledom, dodirom, poljupcem … Biti samostalna je prednost i za pametnog muškarca čast je biti u društvu samostalne žene, samostalnost nije nužno samodostojnost! A što se tiče zadrtosti i zvocanja ili ćeš poraditi na tim nedostacima (a možda si jednostavno danas malo previše samokritična) ili se nadaj da će biti dovoljno zaljubljen da ti kaže:“Well, nobody is perfect!“
• At 24. septembar 2007 21:23:00, Goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
:))
• At 25. septembar 2007 21:11:00, pirat_w (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Tvoj kauboj je verovatno otišao da juri neke krave. Tvoj hrabri ratnik završio pohod pa odmara po francuskim kafanama. Tvoj rudar verovatno tuca kamen…. A heroje uvek jure žene… Ti…. O tebi neću da trošim reči. Jer ti ništa ne valjaš, glupa si i ne obrazovana, ružna si ko lopov, nemaš ni pare ni bilo šta što neke druge imaju. Najgore od svega je što je sve ovo ništa jer si loša kao osoba. Asad kad sam napisao nešto zbog čega me večina bogeri verovatno zamrzela da napišem i nešto da me zavole. Sve ovo što sam napisao nije tačno i vi to kao i ja dobro znate. Naša Maja je pametna, obrazovana i inteligentna. Situirana, emancipovana i lepa. A to što kauboji, rudari i ostali ne znaju šta vredi. Pa to morate priznati je njihova manjak u životu. A konj sa kaubojem…. pa njega ćemo ostaviti da reklamira Marlboro i da čeka trenutak da mu doktor saopšti da ima rak pluća…. We love you…..
• At 25. septembar 2007 21:42:00, Magrit said…
Pirate, hvala. Zaista. Niko ne umije kao ti. Romantales, hvala i tebi. Podrska mi mnogo znaci, pa cak da se heroj i ne pojavi, lijepo je da me vi volite 🙂
• At 25. septembar 2007 23:50:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
majo, mislim da treba da izlazis, izlazis i izlazis! medju ljude sto vise!!!!!!!!11
• At 26. septembar 2007 8:56:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Pribi salje puno podrske rudaru da se pojavi, bice to najbolja stvar koju je do sada uradio u svom zivotu.
• At 26. septembar 2007 16:16:00, Magrit said…
Jao Joop, da ti znas koliko sam ja novih ljudi upoznala u poslednjih godinu dana… ni ne pamtim sve 🙂 🙂 Hvala, Pribi 🙂
• At 30. septembar 2007 23:08:00, aburub said…
ne brini , iznenadićeš se kako se to samo dogodi kad ne očekuješ… kad osetiš neku „levu“ povezanost sa nekim i znaš da je to to…:)

Ostavite odgovor

