Mala bića

Nisam odavno pisala o Laletu. Sram me bilo, i ja sam neka tetka !

Photobucket

A Lale je porastao je toliko da ne mogu da se načudim. Momak od 10 mjeseci. Ove nogice što vidite na slici… da, na njima hoda, držeći se za nas, kauč i krevetac. Izgovara nešto kao „deda“, „tata“, jednom čak i nešto što liči na „tetka“ !

U petak sam bila kod njih, došao je i naš tata da ga vidi. Izašli smo nas troje u šetnju kako bi se mladi roditelji odmorili. Lale je dobar dok se voza u kolicima, voli da vidi pse i mačke, a kad vidi ljuljašku nema šansi da se prodje pored nje, a da se ne ljulja.

I tako ga uzmem u krilo, on se uhvati za lance i ljuljamo se. Moj tata sjedne na drugu ljuljašku i pričamo o životnim problemima i planovima. Odjednom, samo osjetim kako se Lale opustio i postao teži. Pogledam, zaspao je, sunce moje.

Poslije nekoliko mjeseci u kojima sam uspjela kao sebe da ubijedim da meni ne trebaju djeca, da su teret i bučni i zahtjevni, i da sam ja navikla na to da budem samostalna, sebična i da se brinem sama o sebi i ……… Kme …. Njegovo malo tijelo na mojim grudima rastopilo je moje srce. U sledećem trenutku neki bučni momci prošli su pored nas, Lale se trgnuo, a ja….. samo sam htjela da ga on njih zaštitim.

Kad smo se vratili u stan, on se sav razigrao. Išao je od jednog do drugog, i svima vikao kako se proveo. Taj izraz lica, taj glas iz stomaka, to „Da ti kazem !“ …… šta će im televizor pored njega ? 🙂

Juče sam otišla do još jednih mladih roditelja, koji su prije 3 mjeseca dobili ćerkicu. Heh, slatki su svo troje :). Ova djevojčica potpuno je drugačija od Laleta, konstitucija, pogled, ponašanje. Nevjerovatno, tako mali, a već pokazuju da su pojedinci. Očima gleda kao da zna sve i provjerava nas. Nasmijala mi se dva puta dok sam je držala, osjećam se zbog toga jako počastvovano 🙂

I sve ostalo, biciklo, pletenje, šetnje i razgovori ….. učinješe da ovaj vikend traje kao 5 dana.

—————————————-

KOMENTARI:

• At 27. avgust 2007 18:45:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
To se zove vikend! 🙂
• At 27. avgust 2007 19:03:00, TrenMira said…
Skoro pa da imam produzeni vikend s malko vecom djevojcicom,ali dovoljno mladom da je jos nepatvoreno uzivanje, biti s njom…Djeca…:o)
• At 27. avgust 2007 19:16:00, romantales (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Za početak uživaj biti teta – zamisli, ne moraš ga hraniti, presvlačiti, voditi doktoru, tebi ostaju sve one ugodne aktivnosti s njime… šetnje, ljuljačke, sladoledi i čokolada (iako nedaj mu previše), džemperići … i kako god okreneš za njega ćeš uvijek biti ona zabavna teta s kojom se uvijek lijepo provodio! Uživati se može i u tuđoj djeci, a treba znati i biti dobra teta!
• At 27. avgust 2007 19:38:00, nemiri said…
to je dobar vikend
• At 27. avgust 2007 19:41:00, nikolina baka said…
Vidis tetka kako je lepo biti zarobljen decjim pogledom, nevinim snom. I dok si okruzena tim slatkim bicima uzivaj. Zivot inace nije ni topao ni mekan ni mirisljav kao usnula beba. I tacno je da je tetka nesto posebno u zivotu svakog deteta. Od tete zavisi na koji nacin posebna.
• At 27. avgust 2007 19:42:00, Magrit said…
Ne znam je l sladji ovaj post, ili onaj prethodni 🙂 Zaredjalo me nesto 🙂 Elem, djeca su … super ustvari. Samo ako se pravilno usmjere. Romantales, u pravu si, kao i uvjek. No meni nije tesko presvuci ga i prepoviti. Sve sto mu treba, tu sam 🙂
• At 27. avgust 2007 21:16:00, Posetilac M. (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ovaj post je svakako sladji. Dete u narucju je najvece i najsladje. Najlepse je sebe gledati sa tako popunjenim narucjem. Potrudi se. Nisi bez motiva. :O)))
• At 27. avgust 2007 21:21:00, mightymici said…
Proradio materinski instinkt? A? Neka, neka…
• At 27. avgust 2007 22:06:00, MOJmentalni_kung_fu said…
tetkica 🙂
• At 27. avgust 2007 22:15:00, lorna doone (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
…bitno je znati uživati u njima ;)!
• At 27. avgust 2007 22:16:00, alan_a said…
:))) jedina mana tih malaca je sto prebrzo porastu. zato lovi sve te dragocene trenutke. uzivaj…
• At 27. avgust 2007 23:24:00, Goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
To se ne može objasniti ni opisati, neg samo doživjeti!
• At 28. avgust 2007 0:40:00, Mungos said…
Nema šanse da te neko ubedi kako je to lepo, dok sama ne osetiš. :O))
• At 28. avgust 2007 11:03:00, Nymph (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
meni su te nožice najslađe na bebačima. a moj mališa još uvijek najviše voli zaspati na mojim grudima kad smo negdje vani, samo se prisloni i zahrče ;-))
• At 28. avgust 2007 16:53:00, blozanstvena said…
baby feet… nista sladje od toga 🙂

One thought on “Mala bića

Ostavite odgovor

