Nije mi dobro …

… sjedim u kancelariji, topim se…. papiri pod mojim rukama se gužvaju, a crtež stoji na ekranu i ne mrda nikud. Poslala sam par na štampu, ali nemam snage da ih savijem i pečatiram. Mnogo je nas na jednu klimu koja radi. Sunce je prešlo na našu stranu, pa kao da ima još 4 stepena više. Odem do kuhinje, popijem vode. Odem do toaleta, umijem se. Dok se vratim do mjesta, sve je isto. U dvorištu ne može da se diše, a mačke leže kao mrtve.

I sve ovo zašto ? Je l’ ovako bilo i ranije, ili je ovo to globalno zagrijevanje? Opet neće biti snijega ove godine?

EDIT: A evo šta mačke rade oko 4 popodne.

Photobucket

—————————————-

KOMENTARI:

• At 23. avgust 2007 15:45:00, mightymici said…
Potpuno te razumem. Ja cak i nemam klimu u kancelariji, ali sam sama u njoj. Obecali su mi neki ventilator, ali cu ga dobiti verovatno na jesen…
• At 23. avgust 2007 15:50:00, Magrit said…
Sa’ce kisa za vikend, pa onda ispod 30 sledece nedelje. Izdrzati samo danas, to je cilj 🙂
• At 23. avgust 2007 15:54:00, maqa said…
o istom pisah i ja..danas je stvaarnooo uzassss:(((
• At 23. avgust 2007 18:47:00, Walker (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ja ne mogu da dišem u 7 uveče, kamo li u 4. Držim hladan tuš odvrnut i nailazim svaki čas u posetu – malo tuš, malo Moby Dick, malo tuš, malo plavi okean i kitolovci, malo tuš, malo filozofija iza kasapljenja, malo tuš…
• At 23. avgust 2007 19:10:00, hogar_sm said…
Nikad ovako nije bilo, Magrit. Ja sam dovoljno dugo živ, pa ti ovo tvrdim, ali da ide na sve gore, vala ide! Počelo je. Ne brini, preživećemo, grdna smo „sorta“…:) p.s. svaka čast za mace!
• At 23. avgust 2007 20:03:00, romantales (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ma daj, što se vi imate žaliti… što bih ja trebala reći, ne znam više kud da se metnem toliko mi je vruće… danas od stana do sjevera grada skoro sam proključala, svi hodamo poput zombija s bocama vode u ruci. Ne znam otkud ovim turistima snaga obilaziti grad?! Antonioooo vruuuuuće mi jee….
• At 23. avgust 2007 22:12:00, Mungos said…
Od mama mace se treba učiti strpljivosti!
• At 24. avgust 2007 0:38:00, Posetilac (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Vidim da lepo pazite na ove mace, cim ih gadjate pikavcima! 🙂
• At 24. avgust 2007 0:44:00, Mungos said…
Samo da se zna: Magrit nema veze sa opušcima.
• At 24. avgust 2007 9:10:00, Magrit said…
Jao sto volim ove Posetioce, koji se i ne potpisu, a uvjek tvrde nesto o cemu nemaju pojma. Dakle, ja ne pusim, a nije rijetko da ocistimo dvoriste od slicnih stvari…….. Hogare, ne damo se naravno. Selimo se na Island…… Romantales, ni meni nije nikad bilo jasno zasto se neki ljudi muce po vrucini, namjerno izlaze na sunce, leze po vrelom pijesku i slicno…..
• At 24. avgust 2007 14:35:00, iznogoud said…
Slika je naknadno dodana i tako je ovaj post postao ubjedljivo post dana. Ne znam zašto ljudi komentarišu vrućinu kad su u mogućnosti da komentarišu mačke. Bolje bi bilo da izađete van i ostavite vode u nekim posudicama dok ne dođe kiša. Ne kažem da to i ne radite, samo vas podsjećam. Majo, odlična slika!

Ostavite odgovor

