Kiša….

Prija mi ova kiša. Jutros, oko 4, probudio me je vjetar, a malo i brige. Pogledala sam kroz prozor, mrak i vjetar kao da su se igrali. Bilo je prelijepo. Nazad u krevet, dodatno ćebence….. Probudila sam se ponovo oko 7, kiša pljušti tako da se u daljini ništa ne vidi. I miriše.

Ali u hodniku zgrade još uvjek se zadržala vrelina. I u liftu, jao u liftu je pakleno. Kao da se ne da, ljubomorno čuvajući teritoriju 🙂

Onda u obaveze, do banke, do policije, do pijace, svuda neka pitanja i odgovori. Možeš, ne možeš, nisi državljanin Srbije, ali imaš ličnu kartu Srbije, pa kako to, pa ne može pasoš, a imaš pasoš ? …. bah, logika tu ne nalazi mjesta.

Nisam plela dugo. Vrućina. I ne donosi mi smirenje kao nekad. Onaj rozi prsluk ide dalje, pletivo se lijepo rasteže, i evo kako ispada:

Photobucket

Snajina majica ostaje za sledeće ljeto. Jutros sam započela ovaj Poncho, malo promijenila mustru (ne pletem u ova pravca Mock Turkish petlju), i mislim da sasvim lijepo ide.

Photobucket

Uskoro, u planu: dva mala džemperića za dva nova bića u Beogradu 🙂

Sutra, sa DI forumašima na Avalu. Brige će se valjda istopiti.

—————————————-

KOMENTARI:

• At 18. avgust 2007 13:17:00, gawrun said…
ah, tek sam sad pročitao i shvatio kako se komentira. spor sam, ali dostižan
• At 18. avgust 2007 14:53:00, mightymici said…
U Mup-u uvek neka nelogicna pitanja… Tu si srecan ako ti oni, samoinicijativno, ne promene prezime i to samo zato sto si se udala… 😉 Steta sto nisi slikala onako snena tako rano kad si se probudila… Nadam se da ce vas sutra, na Avali, posluziti lepo vreme i da cete se vratiti sa gomilom prelepih fotografija 🙂 Iako je oblacno, tvoj je blog lep i vedar 🙂
• At 18. avgust 2007 21:30:00, Mungos said…
Izvini što pitam ali, zar nije malo retko pletivo? Moja je predrasuda da pleteno uvek štiti od hladnoće… Meni se jutrošnja kiša nije dopala. 😦 Na Železničkoj, oko sedam, uhvatila me jeziva provala… Maja si ti! Izborićeš se sa administracijom/birokratijom! :O)))
• At 18. avgust 2007 21:50:00, Goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Danas sam jako umorna, kuhala sam paradajz i jedva gledam, dakle samo da pozdravim! 🙂
• At 19. avgust 2007 0:30:00, Jela_pulchra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Potpuno razumem administrativne zavrzlame. Jesi li ikad probala da prijavis porez za stan? Prvo te posalju iz filijale jedan u filijalu 2, onda te tamo pitaju i baba kako ti se zove, pa te posalju na salter 4, koji te posalje na salter 3. Kada teta sa saltera tri sazna sve o tebi i tvom materijalnom stanju posalje te na treci sprat, kancelarija 14, gde ti jako ljubazna teta kaze da dodjes sledece nedelje zato sto joj je koleginica koju ona zamenjuje na odmoru!!! Eto, ispraznila sam se. Kul je mustra za poncho:)
• At 19. avgust 2007 19:15:00, Magrit said…
Gawrune, sve lijepo piše 😦 ….. MightyMici, mene ne muci oblacno vrijeme 🙂 Čak i volim kišu. Samo da nije preko 35C. Evo u sledecem postu izvjestaja sa Avale….. Mungose, jeste rijetko, ali roze ce se nositi preko majice, a braon preko jakne ili dzempera. Vjeruj meni, biće ok 🙂 Hvala na podrsci….. Goce, pozdrav takodje 🙂 …. Jelo, stan nemam 🙂 tako da ne znam te brige 🙂 Ali samo se ti isprazni 🙂

Ostavite odgovor

