Novi Harry film i par realnih momaka

Dobar vikend, proveden u sigurnom i širokom zagrljaju Crnog. Taman da se zaboravi na posao, koga je ovih dana toliko mnogo da želim po cijeli dan da jedem čokolade. Kolege otišle na odmor, pa je na nas 5oro ostalo sve.

Nego, gledasmo sinoć Crni i ja Harija Potera i …. šta? Koji je ovo po redu ? Sve je predivno krenulo sa prvim filmom, počela sam čak i knjige da čitam. A ovo ? Jurnjava do besvijesti, oću/neću pobijediti Valdemora, čekaću još par filmova pa da se sukobim sa njim, Zamisli! – ovo neće biti gotovo dok jedan od nas ne bude mrtav ! Ma nemoj. Ne zna se više ko pije ko plaća – nije ni čudo, to je normalno kada se serijal bezdušno produžava zbog novca. Klinci su porasli, i dalje ne umiju da glume. No scenografija je i dalje fantastična.

I dalje mi se dopadaju više sporedni glumci, porodica Weasley naravno, i novi lik u ovom filmu : Loona Lovegood – izuzetna pojava, gluma, i veoma cool mindjuše !!

Izuzetno jeziva pojava nove nastavnice iz Ministarstva, naročito bizarna scena ispita sa klatnom. Definitivno ovaj film nije za djecu ispod 10 godina. Ne znam šta su radili oni roditelji sa klincima na projekciji u 23 časa.

A kad smo već kod momaka, evo šta mi govore u prošle 2-3 nedelje :

42 godine: oženjen sam, brak mi se opasno klima… a ja sam tako željan ženskog dodira i nežnosti….Želiš da sad odeš na planinu ? Imam kola, mogu da te nahranim i odvedem…..

31 godina: stvorio sam sve ovo sto vidiš svojim radom, nisam se mijesao u politiku i kriminal. Tražim pravu ženu, koja može da me prati u poslu, razgovoru i seksu. Želim da radi svoj posao, platio bih domaćicu i dadilju. Nikad ne bih živio u Beogradu.

31 godina, kolega na poslu: Majo, legendo, sve što čovek tebe pita, ti znaš !

24 godine: slatka si, ali debela, vidi kako ja izgledam. Bocnuo bih te samo jednom, pošto kurac nema oči.

Hahaha, stvarno sto ljudi, sto ćudi…..

—————————————-

KOMENTARI:

• At 5. avgust 2007 19:47:00, MOJmentalni_kung_fu said…
kako radi skorpionsko, to je cudo :)…
• At 5. avgust 2007 20:10:00, Mungos said…
Majo, imam dovoljno godina, ženu i dvoje dece, puno knjiga i dve harmonike i jako, snažno čeznem da najavu i preporuku za neki tvoj post VIDIM NA NASLOVNICI BLOGA!!!!!!!!!!!
• At 5. avgust 2007 20:22:00, Walker (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Nemam komentara. Za momke. Za film – haha, tek sad si pogledala? 😛
• At 5. avgust 2007 20:33:00, nikolina baka said…
Od tolikih ponuda moze da se sklopi jedan Frankestajn- momak dobra partija. Samo strpljenje, naletece se…
• At 6. avgust 2007 0:50:00, Posetilac (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Magrit, Roulingova je odlucila da napise sedam knjiga o Poteru i pre nego sto je zavrsila prvu knjigu 1997 godine. Po jednu knjigu za svaku skolsku godinu na Hogvortsu, kapiras? Nemoj pricati o onome sto ne znas, to je znak oholosti. Jordan stancuje knjige a ne Dzoan Rouling 😛 Srecno sa mr.Blekom 😉
• At 6. avgust 2007 10:33:00, Posetilac (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Sto se tice filma,svaku rec si u pravu,a sto se tice knjiga tu nema ni govora o knjizevnosti,pisac je prodao svoje ime holivudu koji pravi pare
• At 6. avgust 2007 10:49:00, Magrit said…
@MMKF, znas me, sta da ti kazem…… @Posetilac 1: hvala na ispravci, izvinjavam se. Mislila sam da je najavila 5 knjiga, no sledeci put cu se bolje raspitati. Jordan definitivno pretjeruje u odugovlacenju, a izgleda je i Martin krenuo istim stopama, nazalost. Voljela bih da se potpises, ali ne moras…….@Posetilac 2: pa dobro, sta da se radi, ko je kriv nama kad nismo tako nesto prodali Holivudu i zaradili novac 🙂 Takodje i tebi, voljela bih da se potpises, ali ne moras.
• At 6. avgust 2007 11:21:00, mightymici said…
ja jos nisam pogledala film, a ni prethodni deo mi nije bas bio za decu mladju od 10-ak godina. ovi (ne)reprezentativni uzorci momak na koje si naisla ne moraju da oslikavaju sve muskarce… veliko je ovo more u kome plivamo, pa se nadam da ces uskoro naici na nekog ko ima malo vise mozga i mnogo vise stila od te cetvorice zajedno.
• At 6. avgust 2007 15:34:00, romantales (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Jednom davno, jedan je htio ispasti veliki frajer u svom muškom društvu, u jednom baru gdje sam konobarila preko ljeta i kada je čuo da je jedan iz te muške škvadre sasvim nevino primijetio da konobarica (iliti ja) ima tako sladak osmijeh, on je morao na to reagirati riječima:“Da, ima sladak osmijeh i ja bih ju rado potrošio da je malo mršavija“. Srećom pa je uz moju škorpijonsku narav stigao u paketu i brzi jezik, pa sam se okrenula, složila najljepši osmijeh koji sam mogla i gledajući ga otvoreno u oči rekla:“Ali kada te ja ni ovako debela NEĆU, otkud ti ideja da bih te htjela da sam koju kilu mršavija“: Cijelo to njegovo muško društvo se odvalilo smijati, uz komentar da mu je „mala baš dobro smjestila, kad je već takav prasac“. Koliko sam po slikama vidjela ti nisi debela, a sve i da jesi taj 24-godišnji lik nek’ ručno pomazi svog ćoravca, jer ionako vjerojatno pojma nema što bi trebao s jednom ženom napraviti.
• At 6. avgust 2007 15:42:00, hogar_sm said…
Ovaj najstariji laže ko pas, samo što repom ne maše i ne laje, a ovaj najmladji – e, taj je gluplji od svog Qu…! Sto ljudi sto ćudi, a sto žena – 200 sisa (manje više)…:))))
• At 6. avgust 2007 16:38:00, Strider (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
recimo da je ovo medju retkim postovima sa kojima se ne slazem. Prvo, Poter. Gluma je dosta bolja (a po prvi put ne dobijam zelju da udarim Dan-a svaki put kad se pojavi, ova sto glumi Hermionu je manje teatralna, ron standardno dobar), rezija najbolja do sada, film je dinamican i ide negde od pocetka do kraja. Teza drugog posetioca je narocito glupa „to nije knjizevnost jer je prodato holivudu“..kakve to ima veze sa bilo cime? jer su sve knjige koje su ekranizovane u holivudu lose? molim te… a pritom ja ni najmanje nisam neki tvrdi poter fan, samo se jezim od ovakvih komentara Sto se tice „izjava muskaraca“, svako tako moze da napise sta su mu sve lose i odvratno, nefer iili kako god napisale osobe suprotnog pola…da je neprijatno cuti tako nesto – jeste. Ali ovako napisano deluje kao generalizacija/pljuvanje po svim muskim…barem meni.
• At 6. avgust 2007 22:00:00, spes said…
Što reče Majti, veliko je ovo more, pa ćeš naići na neku ribu koja vredi (izvinjavam se zbog obratanja uloga, obično muškarci žene nazivaju ribama). Btw, ovaj drugi je najpristojniji, ali otkud mu ideja da će žena pratiti NJEGA. Što ne bi išli nogu uz nogu… I uvredi se Strider na kraju. :)))) P.S. Što se tiče Potera, ni čitala ni gledala, ni jednu. Baš sam osim sveta c,c,c, ….
• At 7. avgust 2007 0:24:00, Strider (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Nisam se uvredio nego ne volim generalizacije, a delovalo je kao generalizacija 😉
• At 7. avgust 2007 2:08:00, ruke said…
a niko ih nishta nije ni pitao
• At 7. avgust 2007 10:18:00, zmu said…
Ma ti stapic u ruku pa udri po muskarcima
• At 7. avgust 2007 11:40:00, niko said…
Knut, a sta je Hari Poter? …
• At 7. avgust 2007 12:27:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
kad ga bodulka srochi niko joj ne moze parirati 🙂 potpisujem joj svaku. ti si grom zenska a to znas i sama. joop
• At 7. avgust 2007 17:34:00, Magrit said…
Ola, koliko komentara !! Hvala svima :)….. Bodulko Romantales, carice, siroki osmijeh na mojim usnama, i najljepse zelje upucene prema tvojoj pametnoj glavi i velikom srcu!!! ….. Strideru, covjece, ti pricas kao da me ne poznajes. Ovo je daleko od generalizacije, jer ima nekih recenica koje su se meni izuzetno dopale.

Ostavite odgovor

