bez slika

Zensko drustvo sinoć, klimatizovan kafic i kafa….. idealna prilika za brblj-brblj-brblj ! 🙂
I radja volju za pisanjem. Dilema Smedji/Crni presla je brzo u korist ovog drugog – on se javlja, salje slike i prica kako mu je tamo južno, blizu obale Sredozemnog mora. Smedjeg nisam vidjela od one noci, nema vremena, kaze. Poprilicno porazno, zar ne ? Po cijenu da budem dosadna, pitam ga kako to, jer radimo isto radno vrijeme, a on odgovara da bi imao sat vremena, ali da ja zasluzujem mnogo vise od toga da mi posveti…… Mnogo sranja, mislim se ja.
———————–
I should just be my own best friend,
Not fuck myself in the head with stupid men,
He walks away,
The sun goes down,
He takes the day but I’m grown
———————–
No, kažem ja mojoj mati, da sam se udala u 24oj, ne bih znala šta je život 🙂
Prošle nedelje, imala sam ovakav razgovor (koji prenosim uz dozvolu sagovornika) :
A: (pokazuje mi fotografije koje je napravio)
M: odlicno ! ovo si radio u studiu ? ne znam nikog ko to radi, gdje si nasao sve ove ljude ?
A: pa šta da ti kažem, Beograd….
M: a kako to izgleda? mislim, dodjes tamo, nadju ti modele, nasminkaju ih ?
A: ne, ne, sve organizujes sam…. zadnji put sam organizovao šminkerku, model, dva ortaka koji su sa mnom slikali i dodavali rekvizite, 5h u studiju, stotine fotografija profesionalnog kvaliteta….. mislim za to treba da imaš i žicu ono da umeš da organizuješ da vodiš stvari da znaš, umeš, da pokrećeš ljude
M: a moze jedno kovrdzavo bice da stoji pored i posmatra, i cuti ?
A: hm, pa ne može …. ako će da pomogne – onda OK , moraš da učestvuješ, da pomažeš
M: jao stvarno bi me pustio da budem tu ?
A: rekviziti, šminka, garderoba
M: sta, da donesem, sminkam i dodajem ? ali ja nisam profesionalni sminker, znas to
A: pa dogovorili bismo se …… brzo u woman secret dok traje popust , uzmi neke sexy stvari … ajde potrudi se
M: hahahaha, sexy stvari …. ma ja sam debeljuca, ne stoji meni to 🙂
A: ma nemoj, pa na zapadu su debeljuce fetiš, to ide kao alva… ozbiljno !
M: pa mislis da bih se ja slikala u vesu pred nepoznatim ljudima ? ajd da smo samo nas dvoje…. ali vise ….
A: pa slikao bih te samo ja, ne bi bilo nikog više …….slušaj dobijaš od mene korset i podvezice ako tvoje fetish fotkice dobro prođu!
Ne čitam horoskop, ali mora da piše nešto strašno zanimljivo……
———————

KOMENTARI:

• At 18. jul 2007 13:18:00, MOJmentalni_kung_fu said…
djavoliceeeeeeee
• At 18. jul 2007 14:49:00, Sidekick (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Magrit, svaki dan me sve vise iznenadjujes. Al neka, pozitivno. Zivele zene raskoshnih oblina! 😀
• At 18. jul 2007 17:53:00, Mungos said…
Korset i podvezice! Malo li je! :)))
• At 18. jul 2007 17:57:00, nikolina baka said…
a ja pomislila kako te poznajem, kad ti, ispod Mire, djavolice vire.. Samo opusteno
• At 18. jul 2007 22:11:00, spes said…
Bravo Magrit! Podvezice prihvati samo ako su crvene :))))
• At 18. jul 2007 23:39:00, pirat_w (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ja misleo čedna devojka, ne bi ona takve stvari…. Kad vidi ti nju podvezice, malo bucmaste slikice…. Mada…. Vredelo bi i to videti na netu zar ne?
• At 19. jul 2007 5:01:00, Walker (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Možda deluje naivno i fino, ali škorpija je to 😉
• At 19. jul 2007 9:07:00, Magrit said…
🙂 …. Interesantno kako svi komentarisete nesto sto nisam uradila (jos 🙂 ), a niko momka koji je to sve predlozio.
• At 19. jul 2007 9:22:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Trulo je kad neko nema vremena. Ako ima na raspolaganju samo 1 sat, neka ga iskoristi što efikasnije. Gunđ. Bio sam neutralan, ali počinjem navijati za crnog, šteta što je daleko. Što se tiče drugog dela teksta: da li sam ja jedini koji je poželeo da vidi te (još nenapravljene) fotke?
• At 19. jul 2007 9:45:00, nekidezivot said…
već vidim šta je sledeće na redu za heklanje 😉
• At 19. jul 2007 10:17:00, Magrit said…
Jedino sto mogu za sad da uradim za vas je da vam nadjem neke primjere tog hekleraja i da postavim slike ovdje 🙂 Mozda vec u sledecem postu 🙂
• At 20. jul 2007 11:40:00, Nicotine (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
bas mi je drago zbog tebe … sigurno ce da bude zanimljivo i prijatno iskustvo … ocekujemo dobre fotke :d pozz
• At 20. jul 2007 12:10:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
definitivno razbijas predrasude o dosadnim neprivlacnim pletiljama. go girl!
• At 20. jul 2007 18:00:00, hogar_sm said…
ma gde može biti žensko ako ne ljulja, nego… kud korset na ovu vrutjinu? osim ako nije crveno-crna kombinacija, pa…:)
• At 21. jul 2007 14:31:00, lorna doone (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Kasnim, opet s komentarom… budeš li postala poznati fotomodel, hoćeš li nas se sjećati, gugltokati s nama ma gdje bila???
• At 19. novembar 2007 21:51:00, Drkos (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
auu sto su svi zapeli za taj ebeni Beograd,kao da je to neki grad,kao da nema lepseg i boljeg grada od njega,stvarno mi se to smucilo,nisam procitao do kraja txt ali cim sam video da pise „pa šta da ti kažem, Beograd“do je bio kraj,morao sam ovo da napisem,sto sam mislio…

Ostavite odgovor

