foto izlet

Nedelja, sunčano i toplo. A ja na III okupljanju DigitalInfo foruma 🙂 Budjenje u 5:30, peglanje majice, dorucak i provjera baterija. Naša ekipa okuplja se na Crvenom krstu, a na Zmaju svi. Okolo, naokolo, stigosmo u Kupinovo, pokupismo domaćina, pa na Obedsku baru.
Odmah se usmjerismo na nekoliko desetina žaba, a zatim udjosmo dublje u baru, po nečemu što se može nazvati tlo od trske.

obedska bara

obedska bara

obedska bara

obedska bara

Vrućina je nesnosna, pa šetamo okolo po hladovini koju pruža nekoliko drveća.

obedska bara

obedska bara

obedska bara

obedska bara

Poslije osvježenja u lokalnom motelu sa poprilično nejasnim arhitektonskim rešenjima, uputismo se na jedno jako lijepo mjesto – staru crkvu, bez krova, idealno za one koji žele da vide kako se to gradi, uključujući i čuvene pandantife koje studentima uvjek zadaju glavobolje.

obedska bara

obedska bara

obedska bara

obedska bara

obedska bara

Tu su i rode, gledaju nas, poziraju …..
Domaćin nas onda vodi do druge crkve, koja je mala i slatka, ali nisam naisla na nesto interesantno sto bih uslikala. Medjutim, ograda susjednog dvorišta me je odusevila, kao iz „Gospodara“ da je 🙂

obedska bara

Idemo dalje, pješice, skrećemo u šumu, pa kroz romantični voćnjak do udoline koju plavi Sava. Predivne boje, zeleno, ljubičasto, sivo …..

obedska bara

Poslije toliko posla, mora se i jesti ! Odlazimo na jedan splav. Lijepo je što su svi prisutni nasmijani i lijepo raspoloženi. Oduševile su me šume okolo, iako su vještački zasadjene – ali nisam do sada vidjela toliko šume gdje su stabla sva u pravim linijama.

obedska bara

Domaćin nas onda vodi kroz poprilično nezgodnu stazu do obale, plaže….. Strider i ja odlučujemo da ne možemo da trpimo to sunce, a posebno trešteću muziku iz radija nekog automobila, pa odlazimo u šumu iza. Nekoliko svinja nas je preplašilo, mada i mi njih.

obedska bara

Poslije toga ostalo je samo još da pozaspemo u kolima ….. 🙂

obedska bara

—————————————-

KOMENTARI:
• At 16. jul 2007 12:33:00, Strider (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Hej, ja se nisam uplasio svinja, ja volim svinje. 😀 Super su fotke, omiljena mi je ona sa Guruom i Gremlinom ispod crkve.
• At 16. jul 2007 13:18:00, spes said…
Imaš oko za detalje, svaka ti čast. Al’ nije samo videti, treba znati uslikati (ovo za Hogija :))))) Obedska bara je moj omiljeni lokalitet. A motel – mislim da se to neko igrao, tamo nema arhitekture uopšte.
• At 16. jul 2007 13:24:00, alan_a said…
carobne fotke. :))) hiljadu i jedna prica. ti si sheherezada objektiva. ;)))
• At 16. jul 2007 13:33:00, kalimero said…
slazem se za fenomenalnu fotku „atmosfere“ 🙂 drvored je nestvaran, kao i shuma…. nego, gde vam je grupna??? :):):)
• At 16. jul 2007 13:43:00, Magrit said…
Drago mi je da vam se svidjaju fotke, mozete misliti koliko sam ja tek uzivala. Kalimero, zajednicka fotka je na DI forumu 🙂
• At 16. jul 2007 13:49:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Lepa reportaža, naročito mi se sviđaju mokri list IMG_8248.jpg, čamci uz panj IMG_8232.jpg, pauk plete mrižu svoju IMG_8294.jpg, klimavi zid IMG_8340.jpg, fotografi u akciji IMG_8321.jpg, vodostajno stepenište IMG_8224.jpg, porodica roda IMG_8329.jpg, stara ograda IMG_8366.jpg, put kroz šumu IMG_8389.jpg (bilo bi lepše bez automobila), sunce kroz lišće IMG_8400.jpg, vilena šuma IMG_8390.jpg.
• At 16. jul 2007 15:19:00, MOJmentalni_kung_fu said…
ja ne mogu da se odlucim, meni se jako svidja SVE
• At 16. jul 2007 22:14:00, nikolina baka said…
Opet kod tebe uzivancij, ti kao da pravis jedan net-travel magazin. I dobro to radis. Lepo za oko i docaran dan.
• At 17. jul 2007 8:17:00, Posetilac (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Gdje je to sto si slikala crkva, bez krova?? ima li tu zanimljivo za fotkati? :)) Lijepa je slika Hvala
• At 17. jul 2007 10:41:00, misha (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Prelepo!
• At 17. jul 2007 23:41:00, lorna doone (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
ne mogu se odlučiti da li me više oduševljavaju fotke ili činjenica da si se sjajno provela. Bravo, djevojko!

Ostavite odgovor

