knitting with white

—————————————-

KOMENTARI:
• At 14. jul 2007 18:23:00, Walker (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Vidim, ali ništa mi ne znači. Verujem da nekom hoće, doduše… Poz
• At 14. jul 2007 18:25:00, Magrit said…
Pa zapravo nista posebno i ne znaci. Prikazuje ono sto sam radila danas. I odgovara na pitanje koje mi mnogi postavljaju: „A ti stvarno pletes?“ … Jok, kradem slike drugih pletilja sa neta ….. 🙂
• At 14. jul 2007 18:54:00, Strider (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
whooohooo look at Maja go! 😀
• At 15. jul 2007 0:57:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
he he, kao da vidim magrit! zanimljivo je vidjeti kako pletes. mislim da svako ima neki svoj nachin kako drzi igle, tj zavisi ko ga je uchio. u Australiji zene prave akrobacije prstima dok pletu, tako meni izgleda. moja svekrva i zaova isto pletu drugachije od mene krivi bod. moja mama i ja takodje ne drzimo igle isto, jer je mene baka ucila plesti. vrlo dobar fol, moracu i ja ovo da napravim!
• At 15. jul 2007 2:46:00, Walker (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Pade mi na pamet, zašto ne napraviš poseban video blog, npr tamo na bloggeru, gde ćeš napraviti „školicu“, tj. video lekcije za početnike… Verujem da ovde među tvojim posetiocima ima nekoliko njih koji bi hteli d anauče, ali nemaju od koga u živo…
• At 15. jul 2007 11:59:00, mish misho (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Imamo isti stil. :))))
• At 15. jul 2007 23:02:00, lorna doone (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Dok čekam ispunjenje obećanja ;), gledam i mislim kako smo svi slični, a opet različiti! Svakako lijep i jasan način da se utvrdi pravi bod!
• At 16. jul 2007 13:13:00, spes said…
A ja poduhvatim odozdo :)))

Ostavite odgovor

